خبرگزاری کار ایران

اسماعیل حلالی: بازیکنانی تربیت کردیم تا در تیم اصلی پرسپولیس بازی کنند/ هر روز با یحیی گل محمدی صحبت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۳۳

سرمربی امیدهای پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود در دربی امیدها اعلام رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حلالی سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس بعد از پیروزی شاگردانش در دربی امیدها برابر استقلال گفت: ما قابلیت زیادی داریم، بچه‌های ما فوق‌العاده هستند، زمان گذاشتیم و امیدوارم تیم پرسپولیس در پایه‌ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد. مثل سال‌های قبل نباشد که پیش از شروع بازی ما بازنده باشیم.

وی افزود: ما می‌خواهیم بازیکنانی تربیت کنیم که در سال‌های بعدی بتوانند در تیم اصلی پرسپولیس بازی کنند. ما همیشه نیمه‌های متفاوتی داریم و سعی می‌کنیم تیم حریف را شناسایی کنیم و بین 2 نیمه تاکتیک مناسب بچینیم. ما در این بازی هم توانستیم 3 گل در نیمه دوم بزنیم. این گل دقایق پایانی که از استقلال دریافت کردیم به دلیل عدم تمرکز بچه‌ها بود. ما الان بهترین مدافع لیگ آقای سلیمانی را نداریم زیرا آنفولانزا گرفته و به این بازی نرسید. یکی دو بازیکن دیگر هم الان فرم خوبی ندارند.

سرمربی تیم امید پرسپولیس در پایان گفت: من با یحیی گل محمدی هر روز در تماس هستم و اکثر بچه‌ها را پیش ایشان می‌فرستم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. تمام هدفم این است که بازیکنان نمایش خوبی داشته باشند، اگر مثل مسابقه امروز بازی کنیم، قهرمان خواهیم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز