خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مدیریت پرسپولیس از زبان مشاور وزیر ورزش

ذوالفقارنسب: وزیر حساسیت ویژه ای روی مدیریت پرسپولیس دارد/ هواداران حق دارند دلخور و ناراحت باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۷۹۴

ذوالفقارنسب معتقد است طولانی شدن روند انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه خوب نیست.

بیژن ذوالفقارنسب مشاور ورزیر ورزش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص گمانه زنی در مورد حضور وی در هیات مدیره پرسپولیس گفت:‌ تاکنون چنین پیشنهادی داده نشده است و اگر این پیشنهاد به من داده شود آن را نخواهم پذیرفت. به هر حال حضور در کادر مدیریتی یک باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس با توجه به حواشی که دارد نیاز به حضور افرادی است که تجربه مدیریت داشته باشند و من در این زمینه نمی‌توانم به این تیم کمک کنم بنابراین دلیلی ندارد که عضو هیات مدیره این باشگاه شوم.

وی در خصوص اینکه چرا تاکنون پروسه انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس طولانی شده است بیان کرد: پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و همین موضوع باعث آن شده است که وزیر ورزش نسبت به این موضوع حساسیت و وسواس داشته باشد تا فردی مورد اعتماد و شایسته را انتخاب کند و به نظر می‌رسد همین موضوع باعث طولانی شدن این اتفاق شده باشد.  

مشاور وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا وزیر نسبت به مدیریت باشگاه استقلال حساسیت نداشت که در زمان کوتاهی مدیرعامل این باشگاه را انتخاب کرد، گفت: پرسپولیس بر خلاف موفقیت‌های که داشت در سال های اخیر در عرصه مدیریت روند خوبی را پشت سر نگذاشت و همین موضوع باعث حساسیت وزیر شده است. اما به نظر من هر چه این روند طولانی شود خوب نیست و هواداران پرسپولیس حق دارند نگران این وضعیت باشند به هر حال کوتاهی در حوزه مدیریت استقلال و پرسپولیس می‌تواند به این تیم ها آسیب بزند.

ذوالفقارنسب در خصوص اینکه چه زمانی وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد اظهار داشت: آخرین خبری که من داشتم قرار بود تا اول دی این انتخاب صورت گیرد اما برخی از مشکلات مانع این اتفاق شد. هر بار ما می‌شنویم که آخر این هفته این اتفاق رخ می‌دهد و دیگر من شبیه چوپان دروغگو شده ام بهتر است چیزی نگویم و امیدوارم هر چه زودتراین اتفاق رخ دهد.

وی در خصوص حذف احتمالی سرخابی ها از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز بیان کرد: این اتفاق برای من قابل درک نیست و به نظر من می‌تواند شوک بدی برای فوتبال ایران باشد. اما مدیران دو تیم و فدراسیون مذاکرات خوبی تا بدین جا داشته اند و امیدوار هستم هرگز این اتفاق رخ ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز