خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: سپاهان نیاز به تعریف کسی ندارد/ امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خراسان باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۷۰۹

سرمربی شهرخودرو نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سید داود سید عباسی سرمربی شهرخودرو پیش از بازی فردا این تیم برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری این بازی گفت: با تیم خوب سپاهان بازی داریم که اصلا نیازی به تعریف ندارد. سپاهان از تیم‌های دارای ساختار کشورمان است و در این سال‌های اخیر عملکرد خوبی به لحاظ مدیریتی و نتیجه‌گیری داشته است.

وی افزود: حریف فردای ما از تیم‌های پرتماشاگر و پرافتخار کشورمان محسوب می‌شود. ما به کیفیت آنها واقف هستیم و تلاش می‌کنیم مقابل این تیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خراسان باشیم و بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دهیم.

سرمربی شهرخودرو در خصوص محرومان و مصدومان این تیم در بازی فردا بیان کرد:  تا دل‌تان بخواهد غایب داریم. محمدرضا فلاحیان، صادق صادقی، ابوالفضل عکاشه، محسن ربیع‌خواه، سعید جلالی‌راد و میلاد فراهانی را نداریم.

سید عباسی در مرود غیبت فراهانی و سعید جلالی راد گفت: در عصر ارتباطات شما نمی‌توانید کتمان کنید و این هم اتفاقی بود که در تیم ما رخ داد. در هر خانواده‌ای این اتفاق رخ می‌دهد و یک درگیری لفظی بود. من فردای همان روز نظر خودم را به باشگاه اعلام کردم و تصمیم‌گیری شد. جالب است، این اتفاق بعد از بازی پیکان در رختکن رخ داد و مسئله به داخل تمرین ارتباط نداشت و به آن شدت و حدتی هم که گفته شده بود، نبود. نمی‌شود کتمان کرد، چون الان فضای مجازی داریم و عصر رسانه‌هاست، با این حال موضوع جالب این است که چنین مسئله‌ای پنج روز بعد مطرح شد.

وی افزود:برای اولین بار ما شانس آوردیم. در بازی‌ها شانس نمی‌آوریم، اما در این داستان شانس آوردیم که خبرش باز نشد و امروز قبل از بازی این موضوع مطرح شده است و از این بابت خوشحالیم. اول از همه این اتفاق در هر خانواده‌ای رخ می‌دهد و زمان بازیگری خود من در تیم‌های مختلف هم بود، اما این اتفاق نباید رخ بدهد و ما هم غافلگیر شدیم. بهتر بود قبل از بازی سپاهان هم این خبر بیرون نمی‌آمد، هرچند ما تمرکزمان روی کار خودمان و مسائل فنی است. با تمرکز و موجودی تیم‌مان فردا تلاش می‌کنیم که یک بازی خوب انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز