خبرگزاری کار ایران

تا روزی که وریا غفوری جام را بالا نبرد من به هیچ رکوردی فکر نمی کنم

مجیدی: امیدوارم که یک معجزه رخ بدهد و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم / به هر سه دروازه‌بان تا آخر فصل نیاز دارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۶۰۲

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: با تیم بسیار خوبی بازی داریم، فولاد در بخش دفاعی بسیار با نظم است و فکر میکنم از زمانی که آقای نکونام آماده خیلی بهتر هم این کار را انجام می دهند. از پتانسیل تیم شان بسیار خوب استفاده می کنند. برای پیروزی باید خیلی باهوش باشیم و با دقت بازی کنیم. باید بازی را مدیریت کنیم چون با تیم بسیار خوبی بازی داریم. 

شکست ناپذیری؟

اول فصل در صحبتی که با بازیکنان داشتم بیشتر دنبال این بودم که تیم استقلال باید شخصیتی که در این چند سال، نمی گویم از دست داده، بیشتر به دست بیاورد. با این نباختن ها می توانیم آن شخصیت را دوباره به دست بیاوریم و در ادامه فصل هم فکر میکنیم می توانیم این روند را حفظ کنیم.

مصدومان و غایبان؟

متاسفانه به بازی فردا نمی رسد اما در بازی آینده بتوانیم از وجود آقای وریا غفوری استفاده کنیم. سرماخوردگی یامگا شدید نبود و امروز تمرین می کند. ارسلان هم یک مصدومیت کوچک داشت که امروز باید وضعیتش را در تمرین ببینیم.

لیگ قهرمانان آسیا

از شما یک سوال می کنم؛ چه بخری می تواند از این بدتر باشد؟ لیگ قهرمانان آسیا باید افتخار کند که این دو تیم در لیگ قهرمانان شرکت کنندو چرا در مورد مسببان این اتفاق صحبت نمی شود؟ پارسال گفتم برخی مدیران 10 سال استقلال را عقب انداختند، این اتفاق به خاطر این آقایان است. این افراد باید محاکمه شوند ولی پست بهتر می گیرند. این فاجعه است که استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نباشند. امیدوارم که یک معجزه رخ بدهد و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

چه واکنشی می توانیم داشته باشیم؟ وقتی مدیرانی می آیند و کیفیت خود را نشان می دهند و استقلال را به این روز می اندازند. گفتم استقلال را 10 سال عقب انداختند و ایراد گرفتند که فرهاد مجیدی به دنبال بهانه است. AFC باید افتخار کند که استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشند. کار به کجا رسیده که دو تیم را از لیگ قهرمانان حذف می کنند.

رویارویی با پیکان

همه تیم ها قابل احترام هستند و تیمی که به دنبال قهرمانی است فرقی ندارد با کدام تیم رو به رو می شود. دو سال در فینال جام حذفی بودم و نتوانستم به جام دست پیدا کنم. امیدوارم این کار را امسال به خاطر هواداران انجام بدهم.

کارهای تاکتیکی

دفاع های تیم ما از بهترین تیم ها هستند و امیدوارم که سرمربی تیم ملی بازی این بازیکنان را ببیند. چیزی که مهم است این است که دفاع تیمی ما در طول هفته روی آن کار می شود و در مصاحبه قبلی هم گفتم هواداران استقلال بازی هجومی می خواهند و چیزی که در تفکر دارم نیاز به یک مقدار زمان دارد که فوتبالی که هواداران می خواهند را انجام بدهم. از کلیه بازیکنان راضی هستم ولی چیزی که در تفکراتم است باید بیشتر تلاش کنیم تا فوتبالی که لایق هواداران است را انجام بدهیم.

ترکیب های متفاوت

این که یک تیم در هر بازی با یک ترکیب بازی کند، به نظرم یک حسن است. بازیکنانم چه اندازه کیفیت دارند که در هر بازی می توانم بر اساس مدل تیم مقابل بتوانم تیمم را طراحی و ارنج کنم. حالا به همه منتقدان احترام می گذارم ولی این یک حسن است که سرمربی فولاد نمی داند فردا با چه ترکیبی بازی می کنم تا اینکه یک تیم در تمامی مسابقات با یک ترکیب بازی کرده است.

ما فقط یک بازی آن هم مقابل صنعت نفت با 4 دفاع بازی کردیم. در هیچ بازی دیگری سیستم بازیرا عوض نکردیم. شاید بازیکنان را عوض کردیم ولی نحوه پرس و تاکتیک در پست هافبک صورت گرفته است. سیستم ما فقط در یک بازی عوض شد، در بقیه بازی ها با سیستم خودمان بازی کردیم و هر بازیکنی که بازی کند کیفیت خیلی خوبی دارد.

وضعیت زمین تمرین

دیگر تو را بخدا یادمان نیندازید. من واقعا شرمنده بازیکنانم هستم. من در طول هفته احساس کمر درد دارم که فقط روی آن راه می روم. چمن باکیفیت در تهران نیست و سه چهار زمین وجود دارد که در اختیار تیم های شهرستانی است. رفتیم و خواهش و تمنا می کنیم که یک جلسه به ما بدهند و این هفته گفتیم که اجازه استفاده داریم که اجازه ندادند.

رکورد شکست ناپذیری

یک درصد هم به رکوردها و شروع لیگ برتر و پایان لیگ فکر نمی کنم. به این چیزها جام نمی دهند. با بازیکنان هم صحبت کردم تا روزی که وریا غفوری جام را بالا نبرد من به هیچ رکوردی فکر نمی کنم. تمام تمرکزم روی کار تیمی است. هنوز بازی های زیادی مانده است و اگر تیمی الان بخواهد به قهرمانی فکر کند، سم است. مهم این است که این وضعیت را حفظ کنیم. بیشتر تمرکزم روی این است که این مساله را تا آخر لیگ حفظ کنیم. حفظ کردن از به دست آوردن خیلی مهمتر است.

وضعیت رشید مظاهری

ما هیچ ناراحتی‌ای نمی بینیم، تمرین می‌کند، سه دروازه بان خوب داریم، تا آخر فصل به سه دروازه بان نیاز داریم، به هافبک ها و به مهاجمان نیاز دارم. همه بازیکنان خوب تمرین می کنند، وظیفه آنهاست که خوب تمرین کنند، هیچ مشکلی هم نیست و چیزهایی که بیرون میشنوم واقعیت نیست و بازیکنان شرایط خوبی دارند و رشید هم خوب تمرین می کند و مشکلی نمیبینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز