خبرگزاری کار ایران

حسینی: رویارویی با استقلال سخت‌ترین قرعه جام حذفی است / این بازی را به فال نیک می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۱۵۵

سرمربی تیم پیکان درمورد رویارویی با استقلال گفت: سخت ترین قرعه نصیب تیم ما شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی درمورد رویارویی با استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: من فکر میکنم یکی از سخت ترین قرعه ها نصیب ما شد و چیزی که مسلم است استقلال در این فصل از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و در لیگ هم یک باخت بد به تیم خوب استقلال دادیم.

او ادامه داد: شرایط جام حذفی فرق می‌کند و فکر میکنم که این قرعه را باید به فال نیک بگیریم، یک قرعه خیلی خوب برای تیم جوان ما و امیدوارم یک بازی خیلی خوبی از آب در بیاید و با نتیجه خوب از این حریف سخت و قابل احترام عبور کنیم.

حسینی درمورد وضعیت تیم پیکان در جام حذفی گفت: به نظرم جام حذفی یک جامی است که همه به قهرمانی امید دارند، میانبری خوبی برای بازی های آسیایی است و شما با چهار برد می توانید قهرمان شوید. فکر میکنم همه تیم ها در این مرحله به دنبال قهرمانی هستند. 

سرمربی پیکان درخصوص وضعیت تیم پیش از مصاف با پدیده همینطور گفت: شکر خدا اوضاع ما بعد از برد مقابل سپاهان از نظر روحی و شادابی تیم بهتر شده و امیدواریم یک بازی خوبی برابر پدیده انجام بدهیم و یک نتیجه خیلی خوبی حاصل شود چون بچه های ما خیلی زحمت می کشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز