خبرگزاری کار ایران

کمالوند: پنجره استقلال این هفته باز می‌شود / از فکری و دستیارانش تشکر می‌‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۵۸۴

مدیرفنی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پس از برتری مقابل پیکان تهران اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی هاست. خیلی باید با تمرکز و دقت بازی کنیم. به هر صورت یک اشتباه باعث حذف می‌شود. اینجا لیگ نیست که بعد از دست دادن یک بازی دیگر برای بازگشت وجود داشته باشد. این بازی سخت به نفع ما شد و بعد از دو بر یک شدن بازی سخت شد. با تعویض هایی که کردیم، بعد از اضافه شدن غلامی سیستم دقاعی مستحکم شد. تیم پیکان خیلی جوان است که آقای تارتار باید تبریک بگویم بدون داشتن ستاره این تیم منسجم را جمع کرده است. ما خیلی به دنبال کیفیت نبودیم و کمیترا در نظر گرفتیم و بازی های حذفی از نظر من از بازی های لیگ سخت است.

بازیکنان شاداب‌تر شده‌اند، استقلال باز هم کار دارد؟ کمالوند در پاسخ به این سوال گفت: ما کار زیادی نکردیم و استقلال خیلی جا برای بهتر شدن دارد. هنوز این پیروزی‌ها کار آقای فکری و همکارانش است. به نوبه خودم و آقای مجیدی از آقای فکری و دستیارانش به خطر این تیم خوب تبریک می‌گویم. کم و کاستی زیادی وجود دارد. ما باید به مسابقات دشوار بازی های آسیای برویم. باید از نظر تاکتیکی و بدنی آماده شویم. استقلال از ایده آل مدنظر ما خیلی فاصله دارد.

کمالوند درباره بازی با سه مهاجم هم گفت: از ابتدا با سه مهاجم بازی می‌کردیم. قایدی و غفوری به عنوان وینگر که اصطلاحا اوت ساید و این ساید بود که در این بازی این ساید بودند. فکر می‌کنم موثر بود که شاید 7-8 موقعیت 100 درصد گل داشتیم. فکر می‌کنم یک مقدار تغییرات در خط حمله داشته باشیم، می‌توانیم موفق‌تر هم باشیم.

مدیرفنی استقلال درباره مرخصی شیخ دیاباته هم گفت: شیخ دیاباته تقاضای مرخصی کرده بود و آقای مجیدی موافقت کرده است. بعد از این بازی می‌رود و گویا سوم و چهارم فروردین ما به ما اضافه خواهند شد.

او درباره وضعیت نقل و انتقالات استقلال همینطور گفت: آقای مددی به رختکن آمدند و این قول را اعضای هیات مدیره داده اند که این هفته پنجره باز می‌شود. ما احتیاج به جذب دو سه بازیکن داریم که تیم مدنظر را وارد مسابقات کنیم. برای اینکه در هر سه جام موفق شویم باید یک تیم آماده را داشته باشیم. 

کمالون در پایان درباره عملکرد بازیکنان تعویضی هم گفت: به طور مطلق نه اما راضی بودیم. همینکه بچه‌ها فداکاری می‌کنند و با تمام وجود بازی می‌کنند، خوب است. بازیکن می‌تواند اشتباه کند اما کم کاری خوب نیست. این تیم استقلال میلیون‌ها هوادار دارد و همه ما برای دل هواداران باید هر چه داریم بگذاریم. تمام تلاش را بکنیم و از بچه ها از نظر تلاش راضی هستیم اما از نظر کیفیت باید بهتر عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز