خبرگزاری کار ایران

فوری/ورود کمیته اخلاق به جنجال تازه در فدراسیون فوتبال/احضار ملی‌پوش خاطی و مسولان تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۸۹۷

بمب خبری جدید پیرامون فدراسیون فوتبال به تیم ملی و یک ملی پوش اختصاص دارد.

به گزارش ایلنا،در کنار اخبار و حواشی متعدد منتشره درباره فدراسیون فوتبال،انتشار یک فایل صوتی عجیب از یک ملی پوش در اردوی اخیر تیم ملی حاشیه های جدیدی را برای فدراسیون به همراه داشته است.

 

در این رابطه گفته می‌شود در پایان یکی از جلسات تمرینی تیم ملی و در حالیکه بازیکنان به دنبال سوار شدن در اتوبوس هستند، یکی از بازیکنان لژیونر جملاتی را خطاب به یکی از هواداران بانوی حاضر در آن محل به کار می برد که اکنون ارائه آن به کمیته اخلاق باعث دردسر بزرگی شده که احتمال خط خوردن این بازیکن از اردوی بعدی را نیز افزایش داده است. 

 

در این زمینه،پیگیری های حراست فدراسیون در هفته های اخیر پیرامون این موضوع ادامه داشته و پرونده در حال بررسی توسط مسولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال است و قرار است چند نفر در این ارتباط به این کمیته احضار شوند.

شهاب الدین عزیزی خادم،رئیس فدراسیون فوتبال در ماههای گذشته بابت اتفاقات رخ داده پیرامون فدراسیونش به شدت تحت فشار افکار عمومی قرار دارد و حاشیه تاسف بار اخیر در اردوی تیم ملی هم قطعا باعث تشدید این موارد خواهد شد و باید دید مسولان مربوطه با توجه به افشا گسترده مستندات مربوطه چه واکنشی نشان خواهند داد.

 

ایلنا 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز