خبرگزاری کار ایران

عزیزی خادم: راضی به پرداخت حتی یک سنت از بیت المال به ویلموتس نیستیم/ تلاش می‌کنیم در بازی با کره جنوبی تماشاگر داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۹۸۹

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی و سایر موارد صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت:همانطوری که ما اشاره کردیم یکی از جلسات مهمی درباره داوری بود که انجام شد. این هم قدم هم محصول همان نگاهخ توسعه فدراسیون فوتبال بود. این عزیزان انتخاب شده بودند، جامعه داوری، جامعه پیشرویی در جامعه فوتبال کشور است. در حوزه های دستمزدی هم افزایش 400 درصدی را داشتیم؛ برنامه ریزی و کلاس‌هایی که باید برای این عزیزان برگزار می‌شد. شما دیدید که خانم ناظمی در سطح یک دنیا داوری می‌کنند. این نکات بسیار مهم و حائز اهمیتی است که جمعه داوری با آن نگاه تحولی و توسعه ای که فدراسیون دارد یک بخشی از آن هم جامعه داوری ماست که جا دارد از آقایان افشاریان و کامرانی فر در این مورد تشکر کنم.

وی افزود: جلسه خیلی خوبی انجام شده است، جامعه داوری جوان و دانشگاهی شده است و امروز تقریباً با یک انگیزه بالا برای کسب کرسی‌های بین‌المللی در آنها وجود دارد و فدراسیون فوتبال باید از لحاظ معیشتی و از لحاظ شأن و اعتبار و منزلت جایگاه داوری کمک کند و هرجا شأن و منزلت داوری ارتقا پیدا کند فوتبال ملی ارتقا پیدا خواهد کرد و ما باید با ایجاد یک بستر حمایتی مناسب بتوانیم یک نگاهی هدایتی برای آینده فوتبال داشته باشیم که بخشی از آن جامعه داوری است.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: از خداداد افشاریان بابت برنامه ریزی مناسبی که داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم هرسال افزایش دستمزد را در خصوص داوران داشته باشیم و قطعاً این وعده را می‌دهم که هرسال این اتفاق رخ خواهد داد.

عزیزی خادم در مورد وضعیت پرونده ویلموتس گفت: ما تا 7 آبان در خصوص پرونده ویلموتس زمان داریم و امیدواریم آنچه به مطابق منافع ملی است رقم بخورد و هیچ ایرانی راضی نیست یک سنت از جیب این مردم به خاطر یک قرارداد که این فدراسیون در آن دخیل نبوده برداشته شود و امیدواریم که به هر صورت باعث زیان و تضییع حقوق فوتبال ایران نباشد. 

وی در مورد ورود VAR هم توضیح داد: طبق آن چیزی که به من اعلام شد مدیران شرکت مربوط به تجهیزات قرار است امشب وارد ایران شوند و همراه اول هم در حوزه فیبر نوری و اقدامات لازم زیرساختی به ما کمک کرد و این نفرات 10-12 روز در ایران خواهند بود و برای 4 بازی با آنها به توافق رسیدیم و دستورات لازم هم داده شده تا سازمان لیگ لیست ورزشگاه ها را صادر کند و تیمی حرفه‌ای این موضوع را برنامه ریزی کردند که از آنها ممنونم. اقدامی تاریخی و حرفه‌ای برای فوتبال ملی و باشگاهی ما است و امیدورام بتوانیم در آینده نزدیک در حوزه باشگاهی با برنامه ریزی صورت گرفته فوتبال ایران هم از سیستم VAR منتفع شود ولی در حال حاضر برنامه ریزی صورت گرفته برای بازی با کره است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور بانوان در ورزشگاه گفت: صحبت‌های من در حوزه حضور تماشاگران در ورزشگاه بود که اقداماتی انجام شود که امیدوارم بتوانیم با آن نگاه مشارکتی با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم حضور تماشاگران را داشته باشیم و ظرف روزهای آینده وضعیتش مشخص خواهد شد و تعدادش هنوز معلوم نیست و آقای کامرانی فر صبح امروز در یک جلسه حضور داشتند که تعدادش مشخص خواهد شد ولی موضوع مهم این است که بازی با کره ما تماشاگر داشته باشیم که طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

عزیزی خادم در مورد جلسه توسعه فوتبال استان‌ها خاطرنشان کرد: این موضوع مهم و پایه‌ای فوتبال است که طی جلسه‌ای که هفته آینده خواهیم داشت به طور تفصیلی به آن می‌پردازیم تا نگاه عادلانه در خصوص توزیع فوتبال در استان‌ها داشته باشیم و اقداماتی در این خصوص صورت خواهیم داد و در مسیر آن گام بر می‌داریم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز