خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: نمی‌شود گفت نیمه دوم بهتر بودیم/ باز کردن پنجره در این شرایط کار سختی بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۳۱۵

سرمربی پرسپولیس در مورد برتری مقابل ویستا توربین صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در مورد بازی با ویستاتوربین گفت: بازی نیمه اول ما طوری نبود که خودم انتظار داشتم، باید به بازی سرعت می دادیم و می توانستیم پاس بیشتری در زمین حریف بدهیم اما این اتفاق نیفتاد. خواسته ای که از بازیکنان داشتیم در نیمه دوم خیلی بهتر شد و بیشتر عمل کردند و بیشتر تحرک داشتند و پاس دادند که توانستیم به موقعیت ارسال و شوتزنی برسیم. در هر صورت ترکیبی که در نیمه اول داشتیم اولین ترکیبی بود که امسال داشتیم و تغییرات زیادی بود و ناهماهنگ بودیم. این دلیل نمی شود که بگوییم که تیم نیمه دوم بهتر بود و اینگونه نبود. نفراتی که در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند بیشتر به دلیل هماهنگی بازیکنان بود.

این مسابقات بازی هایی سختی است و حریف فشار زیادی می گذارد و کار را سخت می کند. فوتبال خیلی بهم نزدیک شده است و اختلاف تیم ها به هم نزدیک شده و کار را برای تیم های بزرگ هم سخت می کند. خوشحالیم که در نهایت با برد به مرحله بعدی می رویم. گل های خیلی خوبی زدیم و تاکتیکی و تکنیکی بود و باید خودمان را برای بازی آینده مقابل ذوب آهن اصفهان آماده کنیم که زیاد فرصت نداریم و باید ریکاوری خیلی خوبی داشته باشیم و در هر صورت از بازیکنان تشکر می کنم که توانستند بازی خوبی را انجام بدهند و همه بردهایی که تیم می آورد به هواداران تعلق دارد و امیدواریم که مبارکشان باشد.

پنجره نقل و انتقالات باز شد

پرونده سنگینی بود و نقل و انتقالات بسته بود. بالاخره این اتفاق افتاد که بدهی ها را باشگاه صاف کرد و توانستیم که پنجره را باز کنیم. مشکل بازیکنان هنوز حل نشده است و آی تی سی باید صادر شود و فکر میکنم این مساله زمان می برد. یکی از بازیکنان ما مصدوم شد که نیم فصل اول را از دست داده است. به هر شکل از آقای صدری تشکر میکنیم که در این وضعیت اقتصادی جور کردن پول زیاد خیلی سخت است و تامین آن دشوار بود ولی بالاخره این اتفاق افتاد.

 

استوکس

چیزی که مشخص بود، استوکس تیم را ول کرد و به تعطیلات رفت که دیگر نیامد ولی متاسفانه شکایتی بر علیه او صورت نگرفت و از آن سمت یک کار بدی که باشگاه انجام داد این بود که آی تی سی او را صادر کرد ولی در پرونده ای که می شد غرامت بگیریم باید برای کاری که نکرده هم به او پول بدهیم. این واقعا عجیب است.

همه پرونده ها را شکست می خوریم

همه پرونده ها اینطور نیست ولی در هر صورت قراردادهایی که بسته می شود و تعهداتی که باید انجام شود مشکل این است و اگر تعهد به موقع انجام شود نیازی به شکایت نیست ولی متاسفانه مشکلات مالی گریبانگیر همه تیم هاست، بازیکنانی که جذب می شوند. نمی دانم ولی در بحث استوکس عجیب بود که چرا شکایت نشد و باید پیگیری کنیم که ببینیم چه پیش می آید.

رشید مظاهری

دیروز هم سوال کردند و جواب دادم. این صحبت های گمانه زنی است و هر کسی بر اساس تصورات خودش یک اسمی را می برد و همه روی آن زوم می کنند. ما الان شش هفته تا پایان نیم فصل در پیش داریم و تمرکز صد در صدی ما روی این بازی هاست و الان اصلا به فکر نقل و انتقالات نیستیم و فرصت هست که در نیم فصل در این باره صحبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز