خبرگزاری کار ایران

آجورلو: مشکلات حرفه‌ای سازی به زودی برطرف می‌شود / کمک کنیم استقلال و پرسپولیس در آسیا مقام بیاورند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۵۹۰

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درمورد جلسه کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی آجورلو در پایان جلسه کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تشکر از آقای عزیزی خادم که این جلسه را برگزار کردند، جلسه خوبی بود، فکر میکنم که شاید برای اولین بار باشد که این اتفاق در فوتبال کشور می افتد؛ این همدلی که در فوتبال وجود دارد. همینطور از آقای مصطفوی، عباسی، سهیل مهدی که خیلی زحمت کشیدند و ما هم یعنی استقلال و پرسپولیس بتوانیم به امید خدا کمک کنیم دو باشگاه بتوانند در بازی های آسیایی حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: همانطور که تصمیمات خیلی خیلی تاثیرگذاری را آقای عزیزی خادم، مصطفوی و عباسی گرفتند و برادرم آقای مهدی که در بحث مجوز حرفه ای شبانه روزی کار کردند، باعث افتخار جامعه فوتبال است که ما به جای دعوا بتوانیم با گفتمان مشکلات فوتبال ایران را حل کنیم. استقلال و پرسپولیس و دیگر تیم های ایران که در لیگ قهرمانان حضور دارند نمایندگان ایران هستندبه هر حال هر کسی بتواند یک چوبی از لای چرخ این فوتبال بردارد، کمک کرده و به نظر می رسد و امیدوارم این آخرین باری باشد که بخواهیم مشکلات مان را این گونه ضرب العجل بخواهیم برطرف کنیم. به امید خدا با تدبیر و درایت بتوانیم در طول سال مشکلات را حل کنیم و این منصفانه نیست که دو تیم بزرگ ایرانی آسیا در واقع این مشکلات را داشته باشند. مشکلاتی که برطرف شدنی هستند نه اینکه با دست گره ها را سفت تر کرد.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: جامعه فوتبال ایران،‌ پرسپولیس و استقلال و هواداران شان دلشان به این دو تیم خوش است و باید از همه دست اندرکاران تشکر کنم و به خصوص آقای سهیل مهدی که امیدوارم به او امکانات بدهند تا در طول سال مشکلات را حل کند. 

آجورلو در پاسخ به این سوال که اکنون تمام مشکلات برطرف شده است یا خیر، گفت:‌ به امید خدا با تفاهمی که صورت گرفت تمام مشکلات در آینده نزدیک قبل از موعد مقرر سه ماه آثایان مصطفوی، عباسی و مسئولیت تخصصی سهیل مهدی و درایت برادرم عزیزم آقای عزیزی خادم برطرف می شود و هر دو تیم استقلال و پرسپولیس آسیایی بودند و هستند و کمک کنیم که عنوان بیاوریم و روی سکوها قرار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز