خبرگزاری کار ایران

فایز: برانکو من را برای آمدن به ایران تشویق کرد/ مس رفسنجان امسال می‌تواند بالای جدول باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۰۲۳

گلر مس رفسنجان گفت: قبل از آمدنم به ایران با مربی‌ام آقای برانکو مشورت کردم و ایشان هم خیلی استقبال کردند.

فایز الرشیدی دروازه‌بان تیم مس رفسنجان که در بازی‌های مقدماتی جام جهانی هم برای تیم ملی کشورش عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشته است. دو در گفتگو با ایلنا درباره اولین تجربه حضورش در لیگ ایران گفت: سال اول است که در ایران هستم و شرایط خیلی متفاوت است، ایران تیم‌های بزرگی دارد و همه با کیفیت‌های نزذیک به هم بازی می‌کنند بخصوص تیم های بالای جدول و فکر می‌کنم در اینجا می‌توانم پیشرفت کنم.

گلر مس رفسنجان درباره مشورت با برانکو ایوانکوویچ قبل از آمدن به لیگ ایران بیان کرد: من قبل از آمدن به ایران با مربی‌ام آقای برانکو صحبت کردم و ایشان هم به خوبی من را راهنمایی کرد و همه چیزهای که حاصل تجربه خودشان بود و من باید می‌دانستم را به من گفتند و نظرشان کاملا مثبت بود، چراکه سال‌ها اینجا فعالیت داشتند و تجربه کافی را در لیگ ایران به دست آورده بودند. خیلی استقبال کردند، ایشان به من پیشنهاد کرد لیگ بسیار خوب و سختی است که می‌توانی تجربه کنی و پیشرفت داشته باشی.

او درباره وضعیت تیم ملی کشور عمان با سرمربیگری برانکو اظهار کرد: 4 بازی مانده تا جام جهانی و امیدواریم که به خوبی بازی‌ها را پشت سربگذاریم و نتایج خیلی خوبی بگیریم اما فوتبال را نمی‌شود پیش بینی کرد. من فکر می‌کنم می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. برانکو مربی خیلی بزرگی است که در تیم ملی کشورمان حضور دارد و ما خوشحالیم که کنارشان هستیم و از تجربه‌هایشان استفاده می‌کنیم ایشان مربی مشهوری است و در ایران هم زیاد کار کرده و کارنامه خوبی دارد. تیم ملی عمان هم همانطور که می‌‌دانید مربی خوب، بازیکنان جوان و توانمندی دارد  که بازی به بازی پیش می‌رویم تا به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

فایز: برانکو من را برای آمدن به ایران تشویق کرد/ مس رفسنجان امسال می‌تواند بالای جدول باشد

فایز درمورد حضور زاهد هم تیمی و هموطنش در مس رفسنجان گفت: با وجود زاهد که هم زبان و هموطن من است شرایط کمی خوب است و اینجا راحت تر هستم هرچند، عقیل کعبی یکی از بازیکنان و دوستان من در مس رفسنجان است که خیلی در این مدت به من و زاهد کمک کرده‌است احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم اگر اینها نبودند شرایط سخت می‌شد چراکه من هیچ آشناییتی با لیگ ایران، اداب، فرهنگ و خیلی مسائل نداشتم و دوستانم الان هستند و به من و زاهد خیلی کمک می‌کنند که همین‌جا از آنها تشکر می‌کنم. 

گلر مس رفسنجان درواکنش به تجربه کار با محمد ربیعی گفت: مربی خیلی خوبی است چراکه تیم را از پایه هدایت کرده و پیشرفت داشته و فکر می‌کنم در طی دو سال اخیر که در لیگ برتر حضور دارد خیلی خوب نتیجه گرفته است و تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورده است. او می‌تواند امسال در لیگ برتر کارهای بزرگی انجام دهد و به بالای جدول دست پیدا کند همانطور که می‌دانید در هفته‌های اخیر تیم‌مان بدون شکست امتیاز هر بازی را کسب کرده است و قطعا در ادامه فصل انگیزه بالایی دارد و عملکرد خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

او در واکنش به بازی گذشته مس مقابل تراکتور گفت: متاسفانه دو گل خوردم اما فوتبال است من تمام تلاشم را برای عملکرد بهتر انجام می‌دهم اما گاهی نمی‌شود. خوشحالم و خدا را شکر که تیم‌مان 3 امتیاز بازی را گرفت و مطمئنم در بازی بعد هم تیم‌مان می‌تواند عملکرد خیلی خوب داشته باشد و تیم برتر میدان بشود.

فایز در پایان صحبت‌هایش گفت: ایران را دوست‌دارم و می‌خواهم بیشتر از یک سال اینجا بمانم و برای لیگ ایران بازی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز