خبرگزاری کار ایران

محمد نوری: از وزیر ورزش می خواهم به مسئله داوری های لیگ برتر ورود کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۲۶۲

بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال باشگاه استقلال در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، در خصوص شهرآورد اخیر سرخابی‌ها توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمد نوری در میز هوادار برنامه «سلام تهران» با بیان اینکه شهرآورد پایتخت همواره حساس بوده است، گفت: در شروع نود و هفتمین رودررویی دو تیم پرسپولیس و استقلال، استقلال تهران خوب بازی کرد اما پرسپولیس ضعیف‌ترین تیم تاریخ خود بود. آنها در دفاع ضعیف بودند.

وی با اشاره به اظهارنظرهای پیش از بازی درباره انتخاب موعود بنیادی‌فر به عنوان داور، تصریح کرد: آقای افشاریان در پاسخ به این اعتراض‌ها گفت که او دیگر انتخاب شده است و لطفاً شلوغ نکنید. اما بنیادی‌فر یک پنالتی استقلال در دقیقه ۸۸ را نگرفت و حقیقتاً چنین اتفاقی همیشه رخ می‌دهد.

نوری با بیان اینکه معمولاً اگر مربی و بازیکن دچار خطا شوند به یک طریق جریمه می‌شوند، اما سؤال من این است چه کسی داور را جریمه می‌کند؟؛ آیا محروم شدن از قضاوت در یک بازی کافی است؟؛ من از آقای سجادی تقاضا دارم که ورود مستقیم به این موضوع داشته باشند، چون داوری بازی‌ها بسیار ضعیف است.

بازیکن پیشکسوت استقلال تهران با بیان اینکه بازی سرخ‌پوشان در نیمه دوم بهتر بود، گفت: فکر می‌کنم جوانی و بی‌تجربه بودن بازیکنان استقلال موجب ایجاد استرس در آنها شد. آرایش تیمی را کمیته فنی تشخیص می‌دهد، اما باید دید چرا ارسلان مطهری که بازیکن خوب و تأثیرگذاری است، دیر به بازی آمد. قطعاً او می‌توانست در ۲۰ دقیقه آخر بازی مؤثر واقع شود و حتی گل بزند.

تا جایی که می‌دانم مشکل عدم حضور ارسلان فنی نبود، اما نمی‌توانم آن را بیان کنم. صلاح دید تیم دست کمیته فنی است و ما هم از آنان حمایت می‌کنیم.

نوری با اشاره به بازی خوب مهدی عبدی در پرسپولیس، گفت: او بازیکن جوان و تأثیرگذاری است. اما در مجموع بازی پرسپولیس و استقلال در نود و هفتمین شهرآورد بار فنی زیادی نداشت.

پیشکسوت استقلال تهران با اشاره به وضعیت تیم‌ها در جدول، تصریح کرد: استقلال پتانسیل و بازیکنان خوبی دارد، آرامش به تیم و کادر فنی رسیده است، اگر تمرکز کادر فنی بیشتر باشد، این تیم پتانسیل قهرمانی هم دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز