خبرگزاری کار ایران

نوری: به یک برد پرگل این چنینی نیاز داشتیم/ امیدوارم تعطیلات به سود ذوب آهن باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۱۰۳

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شرایط این تیم در تعطیلات صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب آهن اظهار داشت:  شرایط ما خدا را شکر خوب است و با یک برد پر گل مقابل نفت مسجد سلیمان به تعطیلات رفتیم و این برد بعد از دو شکست که به نظرم مستحقش نبودیم خیلی برای ما لازم بود و از لحاظ روحی هم روی ما تاثیر مثبت داشت و مهم بود در چنین شرایط خوبی به تعطیلات برویم که خدا را شکر نتیجه مورد نظرمان حاصل شد.

وی در مورد وضعیت خط حمله ذوب آهن که بعد از این برد تغییر کرد هم گفت: ما به خاطر آمار پایین گل زده تحت فشار بودیم ولی واقعاً موقعیت‌های‌مان توی گل نمی‌رفت و اینطور نبود که نتوانیم موقعیت ایجاد کنیم ولی خدا را شکر در این بازی توپ هایمان توی گل رفت و حتی می‌توانستیم بیشتر از این هم گل بزنیم. همانطور که گفتم به یک برد این چنینی نیاز داشتیم و امیدوارم در ادامه بازهم نتایج خوب به این صورت داشته باشیم.

مربی ذوب آهن در مورد وضعیت ذوب آهن در تعطیلات گفت: حدود دو هفته به بچه ها استراحت دادیم و بعد از آن طبق برنامه آقای تارتار جلو می‌رویم. هنوز مشخص نیست که اردویی داشته باشیم یا نه. شاید یک اردوی داخلی برگزار کنیم و چند دیدار تدارکاتی هم در برنامه داشته باشیم و امیدوارم برنامه ما در تعطیلات به ذوب آهن کمک کند و با شرایط بهتری به مسابقات برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز