خبرگزاری کار ایران

خطیبی: امیدوارم بازی تماشاگرپسندی ببینیم / آماده بازی با تراکتور هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۰۲

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور تبریز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: خیلی خوشحالم در کنار کسانی که زندگی کرده ام و خاطره دارم هستم. همیشه گفتم دوست دارم تیمم خوب بازی کند و قطعا فردا مثل بازی‌های قبلی این اتفاق خواهد افتاد و مطمئن باشید که از طرف ما یک بازی خوبی را شاهد خواهید بود. امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند از هر دو طرف باشد.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مشکل گلزنی در دو بازی قبلی تغییراتی خواهد داشت یا خیر، گفت: تا این لحظه عملکرد خوبی داشتیم و بازی‌های گذشته برای ما تمام شده است. امتیازاتی که کسب کرده‌ایم لیاقت آنها بوده، بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. از این به بعد هم بازی‌ها سخت هستند و تیمی ضعیف یا ساده نیست. از شکل بازی تیمم در تمام مسابقات راضی هستم، به خصوص نیمه دوم بازی مقابل ذوب آهن اصفهان که یک فوتبال زیبا به نمایش گذاشتند. به فکر بازی‌های آینده هستیم و هر کسی که خوب تمرین کند و در شرایط بازی باشد بازی می‌کند.

سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: تمام بازیکنان با تمام وجود تمرین می‌کنند البته بازی‌ها چون پنج روز فاصله دارد سعی می‌کنیم که ریکاوری منظمی داشته باشیم. برای بازی فردا آماده هستیم و امیدواریم که یک بازی خوبی تماشا کنیم.

خطیبی درخصوص احساسش درمورد مربیگری برابر تیم مورد علاقه‌اش گفت: همشهری‌هایم همیشه به من لطف داشتند و غیرت و تعصب آذربایجانی‌ها در دنیا مثال زدنی است. من در این شهر به دنیا آمدم و قطعا با تمام وجودم این تعصب را چه در داخل و خارج از تبریز باشم، خواهم داشت. من الان سرمربی تیم آلومینیوم اراک هستم و دوست دارم تراکتور همیشه در تمام مسابقات موفق باشد. الان به تیم آلومینیوم دین دارم و محبت و احساسی که در اراک نسبت به من دارند واقعا شرمنده آنها هستم و دوست دارم که سربلندشان کنم چون همیشه به من محبت دارند. نمی‌گویم بین اراک و تبریز فرق وجود دارد ولی مردم این دو شهر را دوست دارم و فوتبال اراک که پس از دو دهه در رده اول فوتبال وجود دارد یک یادگاری خوبی بگذاریم و مانند تلاش در تبریز در اراک هم همان کار را خواهم کرد.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره غایبان تیمش برای این مسابقه گفت: ما ریکاوری خیلی خوبی داشتیم، یک بازیکن مصدوم داریم که متاسفانه تمرین نکرده و امید سینگ فردا بازی نخواهد کرد اما سایر بازیکنان را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز