خبرگزاری کار ایران

اخباری با سایپا به پایان خط رسید؟!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۸۱

نتایج ضعیف سایپا پس از سقوط به لیگ یک همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سایپا که از تیم‌های قدیمی، ریشه دار و سازنده فوتبال ایران بوده است و بازیکنان بزرگی از این تیم به فوتبال ایران معرفی شدند، در پایان فصل گذشته پس از شرایط اسفناکی که داشت در نهایت پس از 25 سال از سطح اول فوتبال ایران سقوط کرد و راهی لیگ یک شد.

اگرچه به نظر می‌رسید سایپا از این شرایط درس گرفته و با نتایج خوب در لیگ دسته اول سعی داشته باشد دوباره به لیگ برتر برگردد، ولی آنچه در 7 هفته ابتدایی مسابقات از این تیم دیده شد اصلاً چهره یک مدعی صعود از این تیم دیده نمی‌شود و کسب تنها 9 امتیاز از 7 بازی این تیم را به سقوط به دسته دو بیشتر نزدیک کرده تا صعود دوباره به لیگ برتر.

از سوی دیگر به نظر می‌رسید سایپایی‌ها برنامه‌هایی برای اعاده حیثیت در جام حذفی داشته باشند که این مورد هم در نارنجی پوشان وجود نداشت و این تیم در اولین گام در خانه مغلوب شاهین بوشهری شد که با دردسرها و مشکلات زیادی بسته شده است و نارنجی پوشان وداع زودهنگامی با مسابقات داشتند.

سعید اخباری، سرمربی سایپا که تیم در هفته‌های پایانی فصل گذشته با هدایت او از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده این فصل هم هدایت نارنجی پوشان را بر عهده دارد و نتایج ضعیف این تیم بیش از هرکسی شاید متوجه او باشد و به نظر می‌رسد وی و تفکراتش در این تیم به انتهای خط رسیده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز