خبرگزاری کار ایران

محمد ستاری: برای کسب 3 امتیاز به سرچشمه می‌رویم/ بدشانسی‌مان قرعه سختی بود که برایمان رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۱۹۱

مدافع تیم هوادار درباره عملکردشان در اولین سال حضور این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

محمد ستاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره عملکرد تیمش مقابل آلومینیوم اراکدر هفته ششم مسابقات لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و هردو تیم خیلی خوب بازی کردند اما متاسفانه شرایط زمین به صورتی بود که هم ما و هم آلومینیوم اراک شاکی شود. زمین نسبت به بازی قبل شرایط خوبی برای بازی نداشت. شرایط آب و هوایی باعث شد هر دوتیم نتوانند تمام کارهایی که داشتند را به خوبی پیاده کنند. مقابل آلومینیوم عملکرد خوبی داشتیم و باید بگویم این تیم در حاضر نتایج و عملکرد بسیار خوبی را در جدول داشته و همچون سال گذشته توانست پرسپولیس را شکست دهد ولی این نتایج هفته‌های اول است و قطعا جدول دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. 

او ادامه داد: هفته های اول است و خیلی تیم‌ها به ثبات نرسیده‌اند و جایگاهشان تغییر خواهد کرد. باید بگویم تیم هوادار تازه به جدول لیگ برتر راه پیدا کرده وتا شخصیت تیمی‌اش تثبیت شود نیاز به زمان دارد، نسبت به سال گذشته تیم ما تغییرات زیادی داشته اما قطعا با گذشت زمان شرایط خیلی بهتر خواهد شد و ماهم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به جایگاه بالاتری صعود کنیم.

مدافع تیم هوادار در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما بدشانسی اول‌مان قرعه سختی بود که برایمان رقم خورد. تیمی که سال اول حضورش در لیگ برتر است بدترین اتفاق می‌تواند همین قرعه باشد و تنها بازی که عملکرد قابل قبولی نداشتیم نیمه اول بازی مقابل تیم پیکان بود و مطمئنا تنها بازی بود که مستحق باخت بودیم، فقط همین بازی بوده است. اما در بازی های بعدی‌مان عملکرد خیلی خوبی داشتیم؛ همانطور که مشاهده کردید بازی با سپاهان نمایش خیلی خوبی تیم‌مان داشت و می‌توانستیم نتیجه تساوی بگیریم و با بدشانسی مواجه شدیم. ما مقابل سپاهان خیلی خوب دفاع کردیم و موقعیت خطرناکی به سپاهان ندادیم، دقیقه 85 بازی یک اشتباه باعث شد دروازه‌مان باز شود همچنین در بازی مقابل تیم فولاد خوزستان هم که یک بر صفر نتیجه را واگذار کردیم هم می‌توانستیم تساوی کنیم اما به مرور زمان مطمئنا نتایج بهتری بدست می آوریم و از تجربه‌های بازی های گذشته استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم به رتبه های بهتری در لیگ برتر دست پیدا کنیم.

ستاری درباره بازی بعد مقابل مس رفسنجان بیان کرد: تیم مس نسبت به سال گذشته با شرایط لیگ برتر کاملا آشنا شده و این بازی هم برایمان آسان نخواهد بود و ما تمام هدف و تمرکزمان کسب 3 امتیاز بازی است. شرایط سختی که در بازی بعد با آن مواجه هستیم شرایط جوی و ارتفاعی که سرچشمه دارد اما خداراشکر چمن طبیعی دارد و نسبت به قبل شرایط خیلی بهتر شده است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه ها را بدست آوریم. جا دارد از زحمات آقای غلامرضا عنایتی مربی خوب و دلسوز هوادار تشکر کنم و امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم نتایج خیلی خوبی را کسب کنیم تا زحمات ایشان را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز