خبرگزاری کار ایران

مهدی کیانی: شایستگی برتری مقابل پرسپولیس ار داشتیم/ امتیازات زیادی از دست دادیم و باید جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۰۹۴

بازیکن مس رفسنجان درباره عملکرد تیمش از شروع فصل و درباره بازی بعد مقابل تیم هوادار صحبت کرد.

مهدی کیانی، بازیکن مس رفسنجان در گفتگو با ایلنا درباره عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس گفت: باید بگویم پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و یک تیم با ریشه‌ است. ما در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را نتوانستیم کسب کنیم و بد شانسی آوردیم. تیم خیلی خوبی داریم و خدا را شکر خوب بازی کردیم. برای بازی مقابل سرخپوشان پایتخت هم قسم شده بودیم که 3 امتیاز حساس بازی را بدست بیاوریم و همانطور که مشاهده کردید از دقیقه یک بازی تا آخرین ثانیه‌های پایانی جنگیدیدم و چند موقعیت خوب را هم از دست دادیم اما با وجود گلزنی و موقعیت‌هایی که داشتیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

او ادامه داد: در کل بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم هم  ما و هم پرسپولیس که فکر می‌کنم هواداران محترم هر دو تیم از تماشای بازی لذت بردند.

بازیکن مس رفسنجان درباره پنالتی گرفته نشده برای تیمش گفت: این تصمیم کارشناس بوده و اگر تشخیص درست بوده یا نه نمی‌دانم.

کیانی درباره پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بیان کرد: خدا را شکر هرچه جلوتر می‌رویم نتایج تیم بهتر می‌شود و به هماهنگی کامل‌تری می‌رسیم. قطعاً تیم نفت از کادر فنی، سرمربی و بازیکنان خیلی خوبی برخوردار است. بازی کردن در مسجد سلیمان خیلی سخت است اما بچه‌های ما به آن بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند و اگر بخواهیم جزو تیم‌های برتر جدول باشیم باید با همین روند ادامه بدهیم تا نتیجه بگیریم. ما می‌توانستیم موقعیت‌های بیشتری را به گل تبدیل کنیم ولی نشد اما به لطف خدا توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

هافبک مس رفسنجان درباره اعتراض‌ها به پنالتی گرفته شده به نفع تیمش اینگونه واکنش نشان داد: پنالتی صد درصد درست بوده و تیم حریف به این تصمیم داوری اعتراض‌ داشتند. تیم نفت مسجد سلیمان و کادرفنی‌شان برای ما قابل احترام هستند اما ما دخالتی نکردیم و تصمیم را بر عهده داور گذاشتیم که خدا را شکر تصمیم درستی گرفتند.

بازیکن مس رفسنجان درباره پیش بینی بازی بعد مقابل تیم هوادار گفت: بازی خانگی ما است و تاکنون دو بازی را مساوی کرده‌ایم و به این برد احتیاج داریم. تیم هوادار تیم بسیار خوبی است و آقای عنایتی دوست من هستند، ایشان یک مربی جوان و با درایت هستند که درآینده می‌توانند خیلی به بازیکن های جوان کمک کنند. همه‌ی تیم ها قابل احترام هستند و انشالله هرتیمی که مستحق برد است موفق شود و بتواند 3 امتیاز بازی را بدست آورد.

او درآخر اینگونه به صحبت‌هایش پایان داد: از تمام مجموعه خوب مس رفسنجان تشکر می‌کنم، از کارکنان خوب مس و سرچشمه و همچنین کادر فنی که شبانه روز زحمت می‌کشند این تیم دلخوشی مردم محترم رفسنجان است و امیدوارم بتوانیم رفته رفته نتایج خوبی را برای این تیم رقم بزنیم. ما با تمام وجود در خدمت تیم هستیم تا انشاءالله جواب زحماتشان را بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز