خبرگزاری کار ایران

غیاثوند: مجوز اعزام موی تای، حکایت هفت خان رستم شده است/ حمایت مالی پیشکش؛ دست انداز ایجاد نکنند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۸۰۹

مدیر تیم های ملی انجمن موی تای ایران نسبت به بلاتکلیفی در اعزام این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی انجمن موی تای ایران با اشاره به بلاتکلیفی در اعزام تیم ملی این رشته به رقابتهای جهانی تایلند اظهار داشت: با وجود اینکه به نظر می رسد دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و همچنین دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نظر مساعدی در مورد اعزام این تیم دارند، مشخص نیست که زیر مجموعه های این وزارتخانه چرا تا این حد وقت کشی کرده و در شرایطی که تنها ده روز به آغاز رقابتها زمان باقی مانده است، با ایجاد دست اندازهای اداری، سعی در تعلل بیش از حد در صدور مجوز شورای برون مرزی دارند؟!

وی تصریح کرد: واقعا جای سئوال است که چرا موی تای به عنوان یک رشته معتبر و مطرح در سطح جهان، برای اخذ یک مجوز معمولی باید تا این حد معطل مانده و از هفت خان رستم عبور کند؟!

وی خاطرنشان کرد: حمایت مالی پیشکش آقایان؛ حداقل سد راه افتخارآفرینی ملی پوشان با غیرت و مظلوم این تیم نشوند. موی تای سالهاست که به پشتوانه حمایتهای مردمی و حامیان ورزش دوست، روی پای خود ایستاده و علی رغم همه بی مهری ها، پیام آور شادی و افتخار برای ملت ایران بوده است. در این شرایط انتظار داریم به جای اینکه انجمن را وادار به پذیرش تعهدات سخت و یک طرفه سازند، قدری در تصمیمات خود تجدید نظر کرده و از فرصت بدست آمده برای خلق یک دستاورد ارزنده دیگر برای ورزش کشور بهره مند شوند.

مسئول پیگیری های ویژه انجمن موی تای تاکید کرد: ما جزو قدرتهای برتر موی تای در دنیا به شمار می رویم و چه بسا غیبت ایران در این دوره از رقابتها، سبب تنزل جایگاه کشورمان در رنکینگ جهانی و همچنین از دست رفتن کرسی های بین المللی شود که با هزار زحمت و مشقت از سوی جواد نصیری رئیس انجمن موی تای بدست آمده است.

این پیشکسوت در پایان تصریح کرد: امیدوارم همان مقدار که فدراسیون بین المللی موی تای به اهمیت حضور تیم ملی ایران در رقابتهای جهانی پی برده و حتی مراتب نگرانی خود را به متولیان ورزش کشورمان کتبا ابراز داشته و از آن به عنوان اتفاقی ناامیدکننده یاد کرده است، مدیران مسئول در وزارت ورزش نیز این حساسیت را درک کرده و فارغ از هرگونه کاغذبازی و سنگ اندازی، نسبت به صدور مجوز برای اعزام تیم ملی موی تای اقدام کنند تا باز هم همچون گذشته با حضور قدرتمندانه مردان شایسته و زنان محجبه کشورمان، شاهد اهتزاز پرچم مقدس ایران بر فراز سکوهای قهرمانی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز