خبرگزاری کار ایران

ستار همدانی: با برطرف شدن نقاط ضعف مهاجمان زهردارتر می‌شوند / اسکوچیچ کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۸۷۸

پیشکسوت استقلال می‌گوید گل گهر همیشه یک حریف سرسخت بوده است.

به گزارش ایلنا، ستار همدانی پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان می‌گوید در صورت برطرف شدن مشکلات خط میانی، خط حمله هم می‌توانند زهردارتر عمل کنند و تیم برابر رقبای مدعی هم می‌تواند نمایش بی نقصی داشته باشد.

بازی استقلال و گل گهر را چطور پیش بینی می‌کنید؟

گل گهر همیشه یک حریف سرسخت بوده ولی ما هم تیم قدرتمندی داریم و در این هفته‌ها نشان دادیم که با برطرف کردن ضعف‌ها می‌توانیم به عنوان یک تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری ظاهر شویم. استقلال در این هفته‌ها عملکرد رو به رشدی داشته و اگر ضعف‌هایی که وجود دارد برطرف شود، مطمئنا خط حمله هم زهردارتر می‌شود.

این روزها بحث تبلیغات محیطی هم خیلی مورد توجه است؟

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس آبروی فوتبال ایران هستند. همانطور که تیم ملی ایران در قاره آسیا یک امنتیاز بزرگ برای فوتبال این قاره است، شما مطمئن باشید هرگز فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا  فوتبال ایران را با محرومیتی مواجه نخواهد کرد، چون اعتبار فوتبال ایران به قدری زیاد است که آن‌ها جرأت حذف فوتبال ملی و باشگاهی را به خودشان نمی‌دهند، اما بالاخره باید ما نیز حرکتی انجام دهیم. باید به فکر اصلاح امور باشیم، وقتی باشگاه‌ها درآمد نداشته باشند، طبیعتا مشکلات افزایش خواهد یافت به همین دلیل بهتر است فدراسیون فوتبال دست از دخالت در امور درآمدزایی باشگاه‌ها بردارد تا تمرکز بیشتری بر حوزه فوتبال ملی داشته باشد و خطرات احتمالی از روی سر نمایندگان باشگاهی و فوتبال ملی برداشته شود.

عملکرد تیم ملی در مسیر منتهی به جام جهانی را چطور می‌بینید؟

در این مدت نتایج بسیار خوبی گرفتیم و فکر می‌کنم با این روند، بازی‌های آخر ما تشریفاتی خواهد بود و تیم ما به جام جهانی راه یافته است. نکته‌ای که وجود دارد، اینکه هم بچه‌ها خیلی آماده‌اند و هم مربی بسیار خوبی داریم که هیچ‌گونه حاشیه‌ای ندارد و با تمام وجود کار می‌کند. برخلاف مربیان قبلی که هم ادعای زیادی داشتند و هم هزینه سنگینی روی دوش فوتبال گذاشتند؛ اسکوچیچ کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد. هم او به فوتبال ایران کمک کرده و هم فوتبال ایران به او که حالا کاندیدای بهترین مربی سال 2021 هم شده است.

اسکوچیچ باید در جام جهانی هم روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد؟

وقتی اسکوچیچ تیم را به این شکل به جام جهانی می‌برد، پاداشش این است که در جام جهانی هم روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد. صحبت‌هایی که در مورد تغییر سرمربی مطرح می‌شود، چیزی جز حاشیه به همراه ندارد و به ضرر فوتبال ماست.

طارمی هم ظاهراً به تیم ملی برمی‌گردد؟

خوشبختانه طارمی دوست ندارد وارد حاشیه شود و قبلا چوب حاشیه را خورده است. او می‌داند با حاشیه فوتبالش عقب می‌افتد و حالا کاملا حرفه‌ای شده است. توئیت‌هایی که در این مدت در حمایت از تیم ملی زد، نشان داد که از تجربه‌های قبلی به خوبی درس گرفته است. اعتقاد دارم طارمی بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ما است، در لیگ مطرحی بازی کرده و آقای گل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز