خبرگزاری کار ایران

الان زمان انتقاد کردن نیست

ستار همدانی :با تکیه بر تجربه بازیکنان به جام جهانی صعود می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۷۴۰

پیشکسوت تیم استقلال معتقد است باید از تیم ملی در این برهه حساس حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، ستار همدانی پیشکسوت تیم استقلال معتقد است اگر اشتباهات داوری و همچنین آسیب دیدگی بازیکنان نبود شاید جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی بالاتر از این بود

در خصوص پیروزی استقلال مقابل نفت آبادان صحبت کنید؟

استقلال به یک پیروزی نیاز داشت چون در دو بازی گذشته استقلال نتوانسته بود بردی را کسب کند و به همین دلیل بازیکنان نیاز مبرمی به این سه امتیاز داشتند و خدا را شکر با تلاش بازیکنان و کادر فنی این اتفاق افتاد.

داوری هم در این بازی اشتباهاتی داشت؟

به نظرم کمیته داوران باید جلوی این اتفاقات را بگیرد اشتباهات داوران گاهی سرنوشت یک تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با توجه به اینکه بازی‌ها که به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و یک سوت اشتباه می‌تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد داوران باید با تمرکز بالا در میادین فوتبال ظاهر شوند.

خرید استقلال در نیم فصل دوم هم بالاخره موفق به گلزنی شد؟

به نظرم بازیکنان استقلال گلزنی رمضانی خوشحال شدند امیدوارم که این گل باعث شود این بازیکنان از فشار خارج شود و در ادامه راه هم برای آبی‌ها موفق به گلزنی شود. رمضانی بازیکنی با پتانسیل بالاست و قطعا در مرور زمان توانایی‌هایش برای استقلال آشکار خواهد شد.

از استقلال هم فقط یک نفر به تیم ملی دعوت شد؟

باید به نظر کادر فنی تیم ملی احترام گذاشت الان زمان انتقاد کردن نیست باید همه تمرکز ما برای صعود به جام جهانی باشد زیرا در غیر این صورت فوتبال ایران خیلی ضرر خواهد کرد.

به نظرتان تیم ملی می‌تواند در این مرحله موفق باشد؟

ما بازیکنان بسار خوبی داریم و هر یک از آنها پتانسیل بالایی دارند لژیونرهای ما در تیم‌های خودشان تاثیرگذار هستند و ما می‌توانیم با تکیه بر آنها یکی از تیم‌های صعود کننده به جام جهانی باشیم امیدوارم که این اتفاق صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز