خبرگزاری کار ایران

سپهر روزی طلب: می‌توانیم مقابل آلومینیوم دست پر زمین را ترک کنیم/ مقابل فولاد بد شانسی آوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۴۸۶

سپهر روزی طلب در خصوص عملکرد تیمش مقابل فولاد و پیش بینی بازی مقابل آلومینیوم اراک صحبت کرد.

سپهر روزی طلب درخصوص شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار ایلنا گفت: ما برای کسب 3 امتیاز بازی رفته بودیم و همه چیز به نفع ما بود، حتی دقیقه 20 بازیکن فولاد خوزستان اخراج شد و شانس پیروزی ما بیشتر شد. بازی در دست‌مان بود و خیلی بسته و خوب بازی کردیم اما یک سهل انگاری در ضربه کرنر باعث شد ما در دقیقه 70 بازی گل بخوریم و بعد از آن هرچقدر تلاش کردیم شانس با ما یاری نبود و نتوانستیم نتیجه را تغییر بدهیم. متاسفانه با یک بی تجربگی امتیاز را از دست دادیم، نباید فراموش کنیم تیم فولاد یک تیم بزرگ و خیلی خوبی است که سال گذشته قهرمان جام حذفی شد و اکثر بازیکنان سال گذشته‌اش هم حفظ کرده است.

بازیکن تیم هوادار درباره بازی هفته ششم مقابل آلومینیوم اراک بیان کرد: قطعا ما دست پر از زمین بیرون خواهیم آمد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که امتیاز بازی را کسب کنیم و نتیجه به نفع ما باشد. نتایج تیم‌مان به مرور زمان بهتر خواهد شد و رفته رفته ثابت می‌کنیم تیم هوادار شایسته جایگاه بالای جدول است و قطعا به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

روزی طلب ادامه داد: فقط به زمان نیاز داریم چراکه ترکیب تیم از سال گذشته خیلی تغییرات داشته و بازیکن های جدید به تیم اضافه شده‌اند و طبیعی است که زمان ببرد تا شرایط برای نتایج بهتر مهیا شود و نباید فراموش کنیم نسبت به سال اول حضور در لیگ برتر تیم خیلی خوبی داریم، هرچند همه تیم و مربی به دنبال نتایج خیلی بهتر هستند و هر هفته مطمئنا بهتر خواهیم شد و به مرور زمان از این تیم و عملکرد خوبش در لیگ برتر خواهیم شنید.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: مقابل هر تیمی که بازی کردیم بازخورد خیلی خوب و مثبتی از عملکرد تیم دریافت کرده‌ایم. آقای محرم نوید کیا، جواد نکونام و... خیلی از مربیان تعریف و تشویق خوبی از تیم ما داشتند و قطعا این باعث انگیزه و تلاش بیشترما خواهد شد. اما باید بگویم قرعه خوبی برایمان رقم نخورد و همانطور که مشاهده کردید، نسبت به تیم های دیگر فقط یک بازی سبک داشتیم ولی قرعه سایر تیم ها اینگونه نبود. امیدوارم به مرور نتایج ما بهتر شود و بتوانیم به بالای جدول صعود کنیم.

بازیکن تیم هودار درخصوص تجربه کار با غلامرضا عنایتی بیان کرد: ایشان یک مربی جوان، با درایت و فنی است که طی این دوسال که به تیم هوادار آمدند با عملکردشان نشان دادند که چقدر توانایی بالایی در کارشان دارند و بسیار در کارشان دلسوزانه عمل می‌کنند که امیدوارم رفته رفته به جایگاه لایق و شایسته‌شان برسند. شک ندارم این تیم جایگاه بهتری را در جدول لیگ برتر کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز