خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۸۳۱

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان حضور یافت.

به گزارش ایلنا، جعفر آهنگران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه معاونین خود در تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان حضور یافتند و دقایقی با کادر فنی گفتگو کردند.

جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برقابلیت تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به پایگاه ملی فوتبال در سطح کشور تاکید کرد و اظهار داشت: جزیره کیش با برخورداری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود می تواند شمار زیادی از فوتبالیست های کشور را به این منطقه جذب کند.

در ادامه مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ضمن قدردانی از میزبانی شایسته منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: اهتمام ویژه سازمان منطقه آزاد کیش سبب افزایش انگیزه تیم ملی فوتبال بانوان ایران می شود. به جای سفر به اردوهای تمرینی خارج از کشور می توانیم با ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جزیره تمرینات خیلی خوبی را در این منطقه آغاز کنیم.

وی با اشاره به این که تمرینات خود را بر اساس برنامه ریزی انجام شده در جزیره کیش آغاز کردیم، افزود: بازیکنان به خاطر آماده سازی و حضور در لیگ برتر بیشتر روی تمرینات پیشگیری از آسیب ها متمرکز هستند.

ایراندوست در پایان یادآور شد: طبق برنامه قصد داریم دی ماه امسال نیز اردوی تمرینی خود را در جزیره کیش برگزار کنیم تا بتوانیم بازیکنان را به آن درجه ای که مورد نظر کادر فنی است برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز