خبرگزاری کار ایران

ایراندوست: حضور مسئولین در اردو باعث انگیزه شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۲۲۶

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان روز به روز بهتر از گذشته و با انگیزه تمرینات خود را برگزار می کنند.

به گزارش ایلنا، مریم ایراندوست؛ سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره برگزاری اردوی تدارکاتی و حضور نمایندگان مجلس و مسئولین فدراسیون در اردو گفت: در خصوص اردویی که پشت سر گذاشتیم هم باید بگویم از لحاظ فنی، تاکتیکی، شرایط بازیکنان بسیار مناسب بود. حضور مسئولین در اردو و در حین برگزاری دیدار درون تیمی، باعث انگیزه شد. درد و دل های بازیکنان با نمایندگان مجلس و مسئولین عالی بود. چرا که بازیکنان به راحتی توانستند در خصوص مشکلات و شرایطشان با مسئولین فدراسیون و نمایندگان مجلس گفتگو کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: عزیزی خادم پیگیرانه دنبال مسائل تیم ملی است و در مورد تیم ملی فوتبال بانوان ایران به خوبی دفاع و صحبت می کند و در واقع صحبتهایش انگیزه مضاعفی به ما می دهد که سخت کوش تر باشیم و عملکرد خوبی را از خود به جای بگذاریم.

وی در پایان گفت: جو خوب تیم را از لحاظ روحی و روانی مدیون فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم هستیم.اتفاقات خوبی با صحبتهایی که از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشتیم ، به زودی رخ خواهد داد و حمایتهای همه جانبه ای که خانم های نمانیده مجلس از بانوان دارند، بدون شک نوید بخش روزهای خوب برای ورزش زنان خواهد بود.این نشان می دهد حمایت و برابری هر روز پر رنگتر می شود و هر روز توجه به ورزش زنان بیشتر می شود که می تواند این حمایت ها و توجهات نتیجه خوبی در میادین بین المللی و داخلی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز