خبرگزاری کار ایران

حیدری: فکر می‌‎کنم استقلال یک بازیکن خارجی جذب کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۲۳۰

مشاور مدیرعامل استقلال درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: افتخار این را داشتم که از جوانی در این باشگاه رشد کنم. نام استقلال آنقدر بزرگ است که بعد از از بازی در این تیم، می‌توانید در تیم‌های دیگر هم چند سال دور بزنید! من با وجود پیشنهاداتی که داشتم خودم دوست داشتم در جایی که بزرگ شدم از فوتبال خداحافظی کنم.

او ادامه داد: اصلا پشیمان نیستم. خیلی‌ها به من می‌گویند چرا بازی نکردی، همه سورپرایز شدند. به هرحال دوست داشتم در باشگاه خودم خداحافظی کنم و برایم خیلی مهم بود. الان هم بعد از دوسال به  باشگاه برگشته‌ام. امیدوارم بتوانم در قامت جدید خدمت گذار هواداران باشم و محبت هایشان را جبران کنم. من برای آمادگی جسمانی تمرین می‌کنم و به کلاس‌های مربیگری هم می‌روم. ان‌شاالله بتوانم به عنوان عضو کوچکی از این خانواده به استقلال کمک کنم.

خسرو حیدری درمورد اینکه تمایل دارد مربی باشد با مدیر گفت: در باشگاه استقلال باید هر کمکی از دستمان بر می‌آید را انجام بدهیم. در هر سمتی که باشیم. من دوست دارم به هواداران خدمت کنم. اصلا مهم نیست در چه پستی باشم.

مشاور آجورلو در استقلال در مورد جذب هافبک خارجی همچنین گفت: فرهاد مجیدی بیشتر در جریان است. فکر می کنم یک بازیکن خارجی می‌خواهند جذب کنند. من دو سه روز بیشتر نیست به باشگاه آمده‌ام. کارهای فنی و جذب بازیکن در اختیار سرمربی تیم است.

بازیکن اسبق تیم ملی همچنین درباره رویارویی با تیم ملی لبنان در مسابقات مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: بازی چون در خانه حریف است، نمی توان گفت راحت است. امیدوارم روند رو به رشد تیم ملی ادامه داشته باشد. حاشیه‌های دور تیم ملی باید برداشته شود. هدف رسیدن به جام جهانی است. جالب نیست که این حاشیه‌ها در اطراف تیم باشد. امیدوارم در این دو بازی هم نتایج خوبی بگیرند و خیالمان بابت رسیدن به جام جهانی راحت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز