خبرگزاری کار ایران

پنج تیم وحشتناک 2021/22: تاتنهام، یوونتوس، بارسلونا...

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۵۹

در این هالووین تعدادی از طرفداران وحشت زده در دنیای فوتبال وجود داشتند.

به گزارش ایلنا، هالووین شبی برای پذیرفتن همه چیزهای دلهره آور است، با این حال تعدادی از هواداران فوتبال وجود دارد که چندین هفته در یک کابوس وحشتناک زندگی می‌کنند.  هواداران تیم‌هایی مانند بارسلونا یا تاتنهام در ترس از عدم کسب جواز حضور در مسابقات فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا زندگی می‌کنند و تیم‌های آنها تاکنون به طرز وحشتناکی، وحشتناک بوده‌اند.

در اینجا، نگاهی می‌اندازیم به پنج باشگاهی که با توجه به اینکه پیش عملکردشان پیش از حد انتظار است، بزرگترین ناامیدی‌های فصل را رقم زده‌اند.

مبارزه بارسلونا در زندگی پس از مسی

نیوکمپ در این فصل وحشتناک بوده است. با وجود اینکه هواداران اجازه بازگشت به سکوها را دارند، آن‌ها حاضر به حمایت تیم خود نمی‌شوند و فقط 37278 نفر برای تساوی شنبه شب مقابل آلاوس حضور داشتند. دلایل زیادی برای کم بودن تعداد تماشاگران وجود دارد، اما اجرای نمایشی ضعیف یکی از آن‌هاست.

تیم رونالد کومان برای گلزنی هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا با مشکل مواجه بود و به همین دلیل او اخراج شد.  اما، هیچ پیشرفت فوری برای بلوگرانا در برابر آلاوس وجود نداشت زیرا آنها دوباره ناامید شدند. آنها در این فصل فقط 1.2 شانس گل در هر بازی به ثمر رسانده اند.  ترسناک است که به محض جدایی لیونل مسی چقدر سریع بارسلونا خراب شد!

 ترفندهای تاتنهام برای بقا

تاتنهام چند فصل ضعیف را پشت سر گذاشته است، اما انتظارات در فصل 2021/22 پس از یک تابستان پیچیده که در آن نونو اسپیریتو سانتو به عنوان سرمربی استخدام شد، زیاد نبود، زیرا دیگران این پیشنهاد را رد می‌کردند.

اما پس از شروع فصل با سه پیروزی 1-0، سطح انتظارات کمی بالا رفت.  سپس فروپاشی پدید آمد. اسپرز فقط دو بازی دیگر لیگ برتر را برد و نونو از سمتش اخراج شد تا آنتونیو کونته به عنوان جانشین احتمالی او شانس داشته باشد.

یوونتوس و وحشت‌های تورین

بازگشت ماسیمیلیانو آلگری قرار بود برخی از وحشت‌های تورین را حل کند، اما اینطور نبود. آن‌ها با تنها 15 امتیاز از 11 بازی، کمتر از نیمی از تعداد امتیازات ناپولی صدرنشین سری آ را دارند که آن‌ها را در رتبه نهم قرار می‌دهد. در حالی که آن‌ها در لیگ قهرمانان خوب بوده‌‌اند، فرم داخلی برای یوونتوس نگران کننده است، زیرا به نظر می‌رسد از دست دادن عنوان قهرمانی آنها در فصل 2020/21 یک مرتبه دیگر اتفاق بیفتد.

 شکست هولناک منچستریونایتد

پس از به خدمت گرفتن رافائل واران، جیدون سانچو و کریستیانو رونالدو، چالش جدی قهرمانی لیگ برتر از منچستریونایتد انتظار می رفت اما، این اتفاق نیفتاده است. در عوض، شیاطین سرخ امتیازات خود را به چپ، راست و مرکز کاهش داده‌اند و شکست خانگی 5-0 را از لیورپول متحمل شده‌اند.

به نظر می‌رسد منچستریونایتد نیز از بحران هویت رنج می برد و نمی تواند رونالدوی سالخورده را در خط حمله قرار دهد. اوله گونار سولسشر همچنان هدایت این تیم را بر عهده دارد، اما کارهایی برای انجام دادن دارد.

سنگ قبر فصل اول اینتر میامی

پس از یک احیای کوچک و شروع وحشتناک خود، اینتر میامی در نهایت به دلیل باخت 3-1 خانگی خود مقابل نیویورک سیتی در آخر هفته، از حضور در پلی آف MLS باز ماند. این چیزی نیست که دیوید بکهام و همکارانش انتظار دارند.  زمانی که تیم توسعه را راه اندازی کردند، پیشرفت را در نظر داشتند، اما تیم فیل نویل نتوانسته است به فصل پس از پایان برسد. اینتر میامی انتظارات و جاه طلبی زیادی دارد، اما شروع ترسناکی برای تیم جدید رقم خورده است.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز