خبرگزاری کار ایران

قربانی: مزد یکدلی و تمرینات سختمان را گرفتیم/ حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۸۸۷

به گفته هافبک فجر این تیم برای بقا در لیگ تلاش نمی‌کند بلکه هدفش رتبه های بالای جدول است.

به گزارش ایلنا، فجر سپاسی اولین پیروزی اش را در لیگ امسال به دست آورد سیروان قربانی در این باره به خبرنگار ما گفت: شرایط ما و صنعت در دو بازی اول تقریبا مثل هم بود و دو باخت آورده بودیم و این بازی برای ما حکم ۶ امتیاز را داشت و از فرصت هایی که داشتیم خیلی خوب استفاده کردیم و در دفاع جنگیدیم و از آن سمت خوب حمله کردیم. ما به معنای واقعی تیم چون یکدست و یکدل هستیم و مزد تمرینات خوب هفته گذشته را گرفتیم.

او در پاسخ به این سوال که می توان به فجر در این فصل امیدوار بود یا خیر ادامه داد: شک نکنید. برنامه تیم ما این نیست که فقط در لیگ بماند. سعی داریم فجر امسال پدیده شود و قطعا با بازی های امیدوار کننده ای که انجام دادیم این اتفاق می افتد.

قربانی در مورد صحبت علی کلانتری بعد از بازی مبنی بر اینکه هنوز از تیمش راضی نیست و باید بهتر شود گفت: آقای کلانتری توانایی های ما را دیده و به خاطر همین این حرف را می زند. چون ما می توانیم بهتر از این باشیم. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم.

بازیکن فجر در مورد دیدار هفته بعد با استقلال عنوان کرد: بعضی از کارشناسان قبل از بازی با گل گهر گفتند که این تیم خیلی قوی است و به تراکتور ۴ گل زده و فجر کار سختی در پیش دارد ولی بر خلاف کارشناسی خودمان را خیلی خوب نشان دادیم و حتی در برخی صحنه های بازی نسبت به گل گهر برتری داشتیم و اینگونه نبود که فقط دفاع کنیم و در دقیقه ۹۳ روی یک اشتباه گل خوردیم. این را گفتم که به استقلال برسم ، این تیم خوب و بزرگ است و همه می دانند و بازی با تراکتور را هم برده اما قطع به یقین حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نیستیم.

قربانی در پایان یادآور شد: این برد را به مردم خوب شیراز تقدیم می کنم امیدوارم تداوم داشته باشد و شک نکنید در ادامه فجر را در بالای جدول می بینید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز