خبرگزاری کار ایران

مهابادی: می‌توانیم خودمان را به صدر جدول برسانیم/ به بچه‌هایم ایمان دارم

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۰۹۷

سرمربی فجر سپاسی از امیدواری برای بازگشت به صدر جدول صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، داوود مهابادی، سرمربی فجر سپاسی در خصوص شرایط تیمش و همچنین شکست اخیر مقابل آلومینیوم صحبت کرد.

 

* چرا در سه بازی‌تان باختید و از صدر دور شدید؟

در این رابطه من می‌توانم از سه فاکتور حرف بزنم. متأسفانه در این دیدارها در شرایطی متحمل باخت شدیم که مستحق برد و پیروزی بودیم. در بازی‌مان مقابل آلومینیوم اراک ما با یک گل از حریف پیش افتادیم و چند شانس هم داشتیم که آنها را تبدیل به گل نکردیم. در نیمه دوم هم بازیکنانمان فکر کردند بازی تمام شده و چند فرصت گل را هم در این نیمه از دست دادند و متأسفانه روی سهل‌انگاری دو گل خوردیم. بعد از دریافت دو گل هم فرصت داشتیم اما متأسفانه آنها را تبدیل به گل نکردیم و بازی را واگذار کردیم. در دیگر دیدارمان هم با تیم شهرداری تبریز در حالی که شاهد بازی کاملاً یکطرفه‌ای بودیم و بازی 80 به 20 بود فقط روی یک اتفاق گل خوردیم؛ باختی که اوج بدشانسی ما بود چون ما موقعیت‌های گل زیادی را از دست دادیم و تیم تبریزی هم با تمام وجود دفاع کرد و به خواسته‌اش رسید. در باخت سوم‌مان هم ما مقابل تیم استقلال خوزستان در شرایطی نتیجه را واگذار کردیم که هیچ تیمی نتوانسته بود به تیم استقلال خوزستان اینقدر فشار وارد سازد. در این دیدار در شرایطی باختیم که دو پنالتی صددرصد ما را داور نگرفت. اولین پنالتی ما باید روی خطای هند آل‌نعمه به سود ما گرفته می‌شد و دومین پنالتی هم باید روی خطای آشکار بازیکن حریف روی بازیکن ما گرفته می‌شد. در سومین خطای پنالتی محرز هم داور خطا را گرفت اما در حالی که خطا درون محوطه جریمه رخ داد بود قاضی میدان توپ را بیرون محوطه قرار داد و آنجا برای ما خطا را گرفت. در این دیدار سه پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشد که می‌توانست باخت ما را به بردی پر گل برای ما تبدیل کند.

* فاصله‌تان با صدر جبران شدنی است؟

من خیلی به تیمم امیدوارم. ما فقط پنج امتیاز با صدر فاصله داریم و در دیدارهای آینده می‌توانیم برگردیم. بازیکنان ما هم باید در روزهای سخت کیفیت خوب خودشان را نشان داده و شرایط را به سود ما تغییر دهند. فاصله ما با صدر زیاد نیست و من خیلی به بازی‌هایمان امیدوارم که شرایط را به سود خودمان با نتیجه‌گیری خوب دوباره تغییر دهیم و ان‌شاءالله به صدر برگردیم.

* بازی بعدی‌تان هم مقابل ملوان بندرانزلی برگزار می‌شود. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

ملوان تیم بزرگی است و مربی بزرگی دارد، تیمی ریشه‌دار و بزرگ که پیروزی در آن بازی می‌تواند جذاب و بازگشتی موفق برای تیم ما باشد. به همین دلیل در این بازی فقط برای برد و کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز