خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال در انتظار پاسخ AFC: استقلال و پرسپولیس "هنوز" حذف نشده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۵۱۵

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال حاضر در خطر حذف از مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امروز، 31 اکتبر، آخرین مهلت زمان ارسال مدارک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه‌ای جهت شرکت در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نیست.

برخلاف صحبت‌هایی که مطرح شده، مشاور عالی فدراسیون فوتبال توضیح می‌دهد که این مهلت به پایان رسیده و اکنون آخرین نامه فدراسیون به AFC جهت دریافت مهلت بیشتر است که هنوز با پاسخی همراه نشده است.

علی عالی، مشاور عالی فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه انتهای الوند درمورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: "فقط بحث این دو باشگاه نیست. فقط سه باشگاه مجوز دریافت کرده‌اند. پروسه AFC مانند اساسنامه فدراسیون فوتبال است. زمان آنها تمام شده است و باید ببینیم که AFC به ما زمان می‌دهد این باشگاه‌ها مدارک را کامل کنند یا نه."

او ادامه داد: "فعلا قطعی چیزی از سوی AFC اعلام نشده است. اگر ما در این ماجرا صداقت نداشته باشیم نه تنها تمام تیم‌ها از لیگ  قهرمانان حذف می‌شوند بلکه جریمه سنگینی برای فوتبال ایران در نظر خواهند گرفت."

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فصل جدید مسابقات سخت‌گیری‌های بسیار جدی را اعمال کرده که اکنون باشگاه‌های عربستانی را هم با مشکل مواجه کرده؛ باشگاه الاتحاد عربستان یکی از باشگاه‌ه‌هایی است که امروز اعلام شده در آستانه حذف از مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز