خبرگزاری کار ایران

با همدلی باید مشکلات را برطرف کرد

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان: از استعفای نظری تعجب کردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۱۱۸

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درمورد استعفای محمد نظری از مدیرعاملی این باشگاه صحبت کرد.

غلامرضا شاه کرمی، رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درمورد استعفای محمد نظری از مدیرعاملی این باشگاه به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من این موضوع را از شما می‌شنوم. درست است مشکلات زیاد است. مشکلات در تیم‌های حرفه‌ای تنها به این باشگاه مربوط نمی‌شود و تمام باشگاه‌های لیگ برتری در منابع مالی و زیرساختی مشکل دارند و این نمی‌تواند دلیلی برای استعفا باشد. به هر حال مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با این مشکلات مواجه هستند و دست و پنجه نرم می‌کنند. بایستی با یک همدلی و مشارکت جمعی این معضلات حل شود.

او ادامه داد: ماجرای استعفا را از شما می‌شنوم. شنیده بودم که آقای نظری مریض هستند. با ایشان هم تماش گرفتم و نتوانستم صحبت کنم ولی ارکان باشگاه اینطور اطلاع دادند که ایشان مریض هستند ولی نمی دانستم که استعفا کردند. برایم جالب بود و تعجب کردم که چنین تصمیمی گرفتند.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: قطعا باید جلسه ای بگذاریم و تعیین تکلیف کنیم ولی یک چنین صحتبی در این مورد نداشتیم. مشکلات تیم زیاد بود و با ایشان هم درمورد مشکلات خیلی صحبت داشتیم؛ اخیرا درباره مشکلات در تماس‌های تلفنی و جلسات صحبت کردیم و درمورد زمین تیم نفت مسجد سلیمان اخباری پوشش دادند که به نظرم زیبنده تیم نیست. از آنجایی که این تیم برای مردم خوب مسجد سلیمان است، تمامی مسئولان شهری از نماینده محترم شهر مسجد سلیمان آقای دکتر ورناصری تا فرماندار محترم آقای پاکدل و همچنین رئیس شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان و همینطور آقای شهردار همگی در راستای رفع مشکلات هستند و قطعا باید این مشکلات در دل خانواده حل شود و به بیرون از خانواده راه پیدا نکند. همه باید در راستای حمایت از تیم مشکلات را حل کنند چون تمام تیم‌های لیگ برتری چنین مشکلاتی دارند. 

شاه کرمی در پاسخ به این سوال که با استعفای نظری موافقت می‌کنید یا خیر، گفت: تیم‌های نفتی تحت یکسری ضوابط خاص هستند و به این صورت نیست که یکباره تصمیم گیری شود. باید برنامه ریزی شود و با هماهنگی و جلسه مدیران ارشد نفت و به ویژه مناطق نفت خیز جنوب جلسه بگذاریم و با در نظر گرفتن مصالح سازمانی و تصمیمی که به صلاح باشگاه و مردم مسجد سلیمان بعد از این جلسات تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز