خبرگزاری کار ایران

تکذیبیه برکناری مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۷۲۳

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان برکناری خود را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان، با توجه به اینکه این موسسه تکلیف سرمربی و کادر فنی خود را مشخص کرده وبازیکنان خوبی را توسط مسوولان موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان جذب کرده است.

در حال حاضر تیم در اردوی آماده سازی پیش فصل رقابت‌های لیگ برتر می باشد و در شرایط بسیار خوبی به سر می برد وحتی پیشبینی می شودکه نفتتا میانه های جدول این فصل را به پایان برسانیم ودر شرایط فعلی مشخص نیست که اشخاصی با چه هدفی اقدام به برخی جوسازی و شیطنت‌ها کرده که بااین عنوان احتمال جدایی مدیرعامل از نفت مسجدسلیمان بخاطر بازنشستگی اقدام به جو سازی وشیطنت  بر علیه مدیرعامل این موسسه کرده است.

در همین رابطه محمد نظری مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با رسانه این موسسه اظهارکرد: طبق قانون ما یک موسسه خصوصی هستیم که در موسسه های خصوصی منع بکارگیری مدیران بازنشسته وجود ندارد. ضمن اینکه بنده هنوز بازنشسته نشدم وبرای فعالیت  در موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان هیچگونه مشکلی ندارم.

وی گفت: در حال حاضر اکثر مدیران باشگاهایی لیگ برتری بازنشسته هستن که در سمت مدیرعاملی درحال فعالیت هستن و هیچگونه منع قانونی ندارند.

نظری گفت: باید تاکید بکنم که برکناری بنده از مدیرعاملی موسسه فرهنگی ورشی نفت مسجدسلیمان صحت ندارد و کماکان درخدمت موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان هستم.

موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان این حق را برای خود قائل می داند که با هرگونه جوسازی و شیطنت توسط  برخی از رسانه ها از طریق مراجع قانونی برخورد بکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز