خبرگزاری کار ایران

در بازی اول اصلا نتیجه مهم نیست

سرخاب: شنیدم که تیم برای قهرمانی بسته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۶۷۷

پیشکسوت استقلال می گوید برنامه بلندمدتی برای سازماندهی استقلال ندیدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس سرخاب در خصوص جلسه ای که علی فتح الله زاده با مدیران سابق استقلال برگزار کرد گفت: خروجی این گونه جلسات خیلی مهم است. این که در اینگونه جلسه‌ها خاطر تعریف و چایی و شیرینی خورده شود فایده‌ای ندارد. هم اندیشی یعنی حمایت از مدیریت فعلی.

او در مورد مدیریت فعلی استقلال ادامه داد: من برنامه بلند مدتی از آقای آجورلو ندیدم و فقط شنیدم که تیم برای قهرمانی بسته شده. سه روز تا شروع بازی ها باقی مانده و بازیکن خارجی تازه به استقلال اضافه شده و قرار است باز هم اضافه شود و این موضوع تا ۵,۶ بازی آینده کمکی به این تیم می کند و هنوز هم معلوم نیست که ترکیب استقلال چیست و ما هم از روی چیزی که در رسانه ها می بینیم تحلیل می کنیم. مدیریت تا به اینجا هرچه کادرفنی خواسته را انجام داده ولی تفکرات آقایان کوتاه مدت است. تصمیمات کوتاه مدت یعنی اینکه به دنبال موفقیت فعلی هستیم.

وی اضافه کرد: ما برنامه بلندمدتی برای سازماندهی استقلال ندیدیم. در خصوص هم اندیشی همین را اضافه کنم اگر آقای آجرلو نظرات مدیران قبلی را می پذیرد که هیچی ولی اگر قبول نکند چه؟ آن وقت دیگر هم اندیشی معنی نمی‌دهد. ما باید فضایی را ایجاد کنیم که اگر مدیری آمد از صفر شروع کند و حداقل از ۲۰ کارش را شروع کند.

سرخاب در پایان در مورد دیدار استقلال و هوادار در هفته ابتدایی لیگ افزود: احتمال برد و باخت وجود دارد و در بازی اول اصلا نتیجه مهم نیست. استراتژی مهم است. جمع کردن امتیازات از شروع لیگ حائز اهمیت است اما اگر خدای نکرده این اتفاق نیفتاد هم خیلی مهم نیست. همه چیز در مرور زمان مشخص می شود. مهم آخر کار است که چه تیمی قهرمان می‌شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز