خبرگزاری کار ایران

نظمی: برای باز شدن پنجره تراکتور هرکاری که لازم بود را انجام دادیم/ به زودی با طلبکاران داخلی هم توافق خواهیم کرد/ فسخ اسدی از نظر ما قانونی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۱۵۹

مدیرعامل باشگاه تراکتور درمورد پرونده‌های این باشگاه صحبت کرد.

جمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سرنوشت باز شدن پنجره تراکتور اظهار داشت: در مورد باز شدن پنجره باید بگویم که هر کاری که از جانب ما باید انجام می‌شده صورت گرفته و از حالا به بعد دیگر باید منتظر تاییده از سوی مراجع بین‌المللی باشیم و اگرچه فکر می‌کردیم این کار زودتر از این رخ دهد ولی خب به هر شکل به طول انجامید و در نهایت فکر می‌کنم امروز یا فردا این اتفاق رخ دهد و پنجره بین المللی ما باز شود. به هر جهت آن بخشی را که ما باید انجام می‌دادیم انجام شده و از اینجا به بعد دیگر در اختیار ما نیست و منتظر تاییدیه و باز شدن پنجره هستیم.

وی در مورد اینکه پنجره داخلی تراکتور هم بسته است، گفت: بله هم پنجره بین المللی ما بسته است و هم پنجره داخلی ولی رقم بدهی‌های داخلی ما که به جریان افتاده زیاد نیست. بخشی از آن مربوط به آقای منصوریان است و چند پرونده بدهی دیگر هم وجود دارد که مشغول مذاکره و حل و فصل آن هستیم و همانطور که گفتم رقم زیادی نیست و مساله اصلی بدهی‌های خارجی بود که پرداخت شد و از اینجا به بعد مشکل بخصوصی نداریم.

مدیرعامل تراکتور در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه توضیح داد: هنوز کار ما در نقل و انتقالات تمام نشده و تا روز آخر که فرصت داریم برای برآورده کردن نیازهای سرمربی تیم تلاش می‌کنیم و چند بازیکن باقی مانده که هنوز جذب نشدند و طی روزهای آتی آنها را هم جذب و پس از باز شدن پنجره به صورت رسمی قراردادشان را ثبت خواهیم کرد.

نظمی در مورد شکایت محسن فروزان هم گفت: ما به این رأی اعتراض داریم و آن را به مراجع ذی‌صلاح منتقل خواهیم کرد.

وی در رابطه با فسخ قرارداد امین اسدی هم خاطرنشان کرد: این موضوع از نظر ما قانونی و درست نیست و آن را پیگیری خواهیم کرد. او شرایط فسخ قراردادش را نداشته و حتماً پیگیر این موضوع هستیم.

مدیرعامل تراکتور در مورد وضعیت بازگشت حمید بوحمدان هم گفت: در مورد بوحمدان چون قراردادش به پایان رسیده است اگر قصد به ادامه همکاری باشد باید قرارداد جدیدی منعقد شود. فعلاً با مدیربرنامه‌های این بازیکن صحبت داشتیم ولی رقم درخواستی در توان ما نیست و باید ببینیم در نهایت می‌توانیم به توافق برسیم یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز