خبرگزاری کار ایران

خطیبی: کادرفنی به اهداف مورد نظرش در اردوی تهران رسید/ در تلاشیم تا نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۸۸۹

مربی تیم فوتبال تراکتور از روند آماده‌سازی تیم و وضعیت بازیکنان ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، حسین خطیبی در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور در خصوص اردوی یک هفته‌ای تراکتور در تهران، اظهار کرد: اردوی تهران با اهداف شناخت وضعیت فنی و بدنی بازیکنان، بررسی شرایط بازیکنان جدید، برگزاری بازی دوستانه و رسیدن به هماهنگی و آمادگی مطلوب برگزار شد.

وی با بیان اینکه معتقدم آقای کریمی به بخش بزرگی از اهداف مورد نظرش در این اردو رسید، توضیح داد: ما توانستیم نقاط قوت و ضعف تیم را در این اردو بشناسیم و بر اساس آنالیزهای انجام شده، طی چند روز آتی برای رفع نقاط ضعف تلاش خواهیم کرد.

خطیبی با بیان اینکه وضعیت تیم در مجموع خوب و رضایت‌بخش است، خاطرنشان کرد: با اینکه نسبت به سایر تیم‌ها کمی دیر شروع کرده‌ایم، ولی وضعیت راضی کننده بوده و تیم با جذب چند بازیکن، کامل‌تر می‌شود.

وی با اشاره به بازی دوستانه مقابل تیم هوادار، گفت: با اینکه بازیکنان تازه تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشته بودند، اما وضعیت‌شان رضایت‌بخش بود و فوتبال خوب و برتری نسبت به حریف انجام دادند.

مربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص بازی دوستانه مقابل مس رفسنجان نیز گفت: ما در نیمه نخست این بازی فوتبال خوب و برتری نسبت به حریف به نمایش گذاشتیم. نیمه دوم نیز از بازیکنان جوان استفاده کردیم تا شرایط‌ آنان ارزیابی کنیم.

وی با بیان اینکه مس رفسنجان فشار چندانی روی دروازه‌ ما نیاورد، بیان کرد: ما هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و روی یک غافلگیری از ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم. هر چند از چند بازیکن اصلی همچون هادی محمدی، عبدالله حسینی، محمدرضا اخباری و ... به دلیل مصدومیت جزئی استفاده نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: کادرفنی به آن اهداف مورد نظر رسیده و اکنون ما از وضعیت تمامی بازیکنان شناخت کافی را داریم و برای رساندن آنان به شرایط مطلوب، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

خطیبی در پایان گفت: تمریناتمان را برای برگزاری بازی نخست لیگ برتر، در تبریز پیگیری خواهیم کرد تا با آمادگی مطلوب به مصاف گل گهر برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز