خبرگزاری کار ایران

دربی ادامه دار بیرانوند و نیازمند اینبار در پرتغال

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۷۵۱

دو تیم پورتیموننزه و بواویشتا امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سال ها بود تیم ملی ایران به ترکیبی مطمئن برای حضور در درون قفس توری خود نرسیده بود  و همین موضوع تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه های فوتبال ایران شده بود تا جایی که قانون منع به کار گیری سنگربان خارجی تصویب شد.

اما حالا با حضور دروازه‌بانانی همچون علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، رشید مظاهری و حامد لک انتخاب سنگربان شماره یک تیم ملی تبدیل به یک دغدغه شیرین برای سرمربی تیم ملی شده است.

با رقابت سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر یک از تقابل های جذاب این دیدار مصاف علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند بود که دو سال تقابل این دو سنگربان بر سر دستکش طلایی لیگ برتر یکی از رقابت های ویژه در لیگ برتر بود که در نهایت منجر به شکست شدن رکورد بیشترین تعداد کلین شیت در لیگ برتر توسط علیرضا بیرانوند و بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه توسط پیام نیازمند شد.

دربی ادامه دار بیرانوند و نیازمند اینبار در پرتغال

رقابت این دو دروازه بان در تیم ملی در کنار هم نیز همچنان ادامه دارد. اگر چه بیرانوند مدت هاست خود را به گلر شماره یک تیم ملی تحمیل کرده است ام با حضور نیازمند جایگاه هر سنگربانی در خطر است.  بعد از درخشش در لیگ برتر سال گذشته علیرضا بیرانوند راهی آنتورپ بلژیک شد و لژیونر شد و در ادامه نیز نیازمند امسال راهی فوتبال اروپا و پرتغال شد و به پورتیموننزه پیوست.

در تابستان سال جاری بیرانوند بعد از اینکه نتوانست راهی به دروازه آنتورپ پیدا کند در نهایت با قراردادی قرضی راهی بواویشتا پرتغال شد تا شانس خود را در لیگ برتر پرتغال امتحان کند.

حالا در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر پرتغال از ساعت 21:30 امشب پورتیموننزه و بواویشتا به مصاف هم خواهند رفت. این درحالی است که در این دو تیم دو سنگربان تیم ملی ایران یعنی پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند را در اختیار دارند و اگر چه این دو سنگربان هنوز نتوانستند خود را به ترکیب اصلی دو تیم برسانند اما با توحه به سابقه تقابل این دو دروازه‌بان اینبار باید به نوعی  شاهد دربی این دو سنگربانان ایرانی در پرتغال باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز