خبرگزاری کار ایران

کاماوینگا: از کودکی رویایی حضور در رئال مادرید را داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۵۷۲

بازیکن تازه وارد رئال مادرید در مراسم معارفه‌اش درباره پیوستن به این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ادواردو کاماوینگا امروز به عنوان خرید جدید باشگاه رئال مادرید معرفی شد و در تمرینات کهکشانی‌ها شرکت کرد.

کاماوینگا پس از حضور در تمرینات و آشنایی با همبازیانش به صورت رسمی به هواداران معرفی شد و در یک نشست خبری درخصوص پیوستن به این تیم صحبت کرد. متن نشست خبری کاماوینگا را مشاهده می‌کنید:

رویای بازی در رئال: "من بسیار خوشحالم، این از دوران جوانی یک رویا بوده، بنابراین من هرچه دارم برای این باشگاه می‌گذارم. لحظه ای که می دانستم برای رئال مادرید بازی خواهم کرد ، احساس خوشبختی کردم ، به خانواده ام و مشکلاتی که داشتیم فکر می کردم ، افتخار می کنم که در کنار خانواده هستم.

همانطور که قبلاً گفتم، من اینجا هستم تا یاد بگیرم ، باید به مربی نشان دهم که آماده هستم، سخت تلاش می کنم و از بازی لذت می برم. مجبور به فرار از جنگ شدم این به من کمی کمک کرد ، من را قوی تر کرد ، اما مهمتر از همه ، خانواده ام هنگام بازی بسیار به من کمک و حمایت کردند ، بازی برای آنها باعث قوی تر شدن من می شود."

"راستش را بخواهید، من از کودکی آرزو داشتم در این باشگاه بازی کنم و وقتی فرصت امضا شد، من هرگز باور نمی کردم ، سریع موافقت کردم.

پست دلخواه: "من دوست دارم در خط دفاع بازی کنم ، اما می توانم در پست های هجومی نیز بازی کنم ، بنابراین باید با هر سبکی که مربی می خواهد سازگار شوم ، هرجا که او بخواهد بازی خواهم کرد. یکی از دلایلی که من رئال مادرید را انتخاب کردم ، فرصت یادگیری از بازیکنان بزرگ است و این چیزهای زیادی به من خواهد آموخت."

"در سن 16 سالگی هیچ تماسی دریافت نکرده بودم اما رئال مادرید واقعاً به من علاقه داشت و این پدرم بود که از من مراقبت می کرد. من سعی می کنم در اسرع وقت با این گروه هماهنگ شوم و حضور در اینجا بهترین راه برای پیشرفت به عنوان یک بازیکن است."

بنزما: "بنزما برای همه فرانسوی‌ها یک الگو است ، او با بازیکنان جوان رفتار بسیار خوبی دارد ، ما دیدیم که او با وینیسیوس چگونه رفتار می کند ، من کمی اسپانیایی صحبت می کنم اما این به من کمک می‌کند (می خندد). این تیم کیفیت فوق العاده ای دارد، اما من نیز کیفیت دارم و این چیزی است که من را متمایز می‌کند."

اهمیت زیدان در این انتقال: "همانطور که گفتم، خانواده من بودند که به این مسائل رسیدگی می‌کردند، اما من فقط روی بازی تمرکز می‌کردم."

امضا با رئال: "در آخرین روز بازار نقل و انتقالات اتفاق افتاد، اما من به شما نمی‌گویم که با چه کسانی صحبت کرده ام، این یک راز است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز