خبرگزاری کار ایران

سطح ایران به همه تیم‌ها می‌چربد

خوش‌خبر: بازیکنان جوان و مربی ایرانی را با یک تورنمنت قضاوت نکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۵۰۹

سرپرست سابق تیم ملی والیبال، گفت: تیم ملی جوان شده را که یک مربی ایرانی هدایت آن را برعهده دارد، با نتیجه یک تورنمنت قضاوت نکنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در خصوص تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا، گفت: تیم ملی والیبال با ترکیبی تحول‌یافته راهی این رقابت‌ها شده است که در راس آن یک مربی ایرانی است.

وی با بیان اینکه چهره جدیدی از تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شاهد هستیم، افزود: این اتفاق نویدبخش روزهایی است که مربیان داخلی هدایت تیم‌ ملی را بر عهده گیرند.

خوش‌خبر ادامه داد: با این شرایط جدید نباید بازیکنان جوان و مربی ایرانی را تنها با نتیجه یک تورنمنت قضاوت کرد. امیدوارم که نتیجه مطلوبی بگیرند، اما اگر این اتفاق هم نیفتاد باید خویشتن‌دار بود و به آن‌ها فرصت داد.

سرپرست سابق تیم ملی والیبال به پوست‌اندازی‌های انجام شده در ترکیب تیم ملی اشاره و بیان کرد: در هر تیمی تغییر نسل و جوان‌گرایی رخ می‌‌دهد، البته معتقدم هنوز بازیکنان قدیمی خوبی وجود دارند که سرمایه ملی هستند و می توانند به والیبال خدمت کنند. این تغییرات می‌تواند وسیع و بسیار آرام انجام شود. من همه اتفاقات را به فال نیک می‌گیرم.

وی با نگاهی به حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، تصریح کرد: حریفان ایران در این رقابت‌ها، حریفان سنتی ما در آسیا هستند که فکر می‌کنم کار سختی مقابل آن‌ها داریم.

تیم ژاپن به واسطه حضور در المپیک متحول شده خواهد بود. کشورهای کره‌جنوبی، چین و حتی استرالیا قطعاً تیم‌های خوبی به مسابقات فرستاده‌اند و تیم‌های دیگر را با چالش مواجه خواهد کرد. حضور تیم پاکستان با مربیگری رحمان محمدی‌راد و مصاف با ایران تقابل بسیار خوب و سختی برای والیبال ایران خواهد بود.

خوش خبر در پایان با ابراز امیدواری از کسب نتیجه مناسب از سوی تیم ملی در ژاپن اضافه کرد: تصور می‌کنم سطح تیم ایران از نظر فنی، تکنیکی و تاکتیکی با وجود ترکیب جوان به همه تیم‌ها می‌چربد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز