خبرگزاری کار ایران

سکوت سرپرست صنعت نفت شکست

جهانگیر کی شمس: آقای وزیر ورزش بهتر است قبل از اینکه صنعت نفت نابود شوند به وعده خود عمل کنید/ همین فردا هم بخواهید کاری کنید دیر است/ با مهدی رحمتی مذاکره ای نداشتیم/ گزینه های ما پورموسوی و منصوریان هستند/

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۴۶۵

سرپرست مدیرعاملی صنعت نفت معتقد است ابتدا باید بودجه باشگاه مشخص شود بعد در خصوص آینده آبادانی ها تصمیم گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از استعفا علی عیسی زاده از سمت خود به عنوان مدیرعامل صنعت نفت آبادان جهانگیر کی شمس به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه آبادانی معرفی شد تا این تیم به طور رسمی برای حضور در مسابقات لیگ بیست و یکم استارت بزند.

کی شمس در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت این تیم و بودجه ای که قرار است به این تیم تزریق شود گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و از روزی که بنده به عنوان سرپرست انتخاب شدم فقط به ما وعده و وعید دادند و هیچ اتفاقی رخ نداده است. واقعا این یک جنگ نابرابر و یک بی عدالتی بین همه تیم ها است. بودجه مشخص نیست و اگر مشخص شود من بر اساس آن برنامه ریزی میکنم و وارد مذاکره با مربیان و بازیکنان خواهم شد.

وی در مورد مذاکره با علیرضا منصوریان نیز بیان کرد: بله ما با ایشان مذاکراتی داشتیم. ایشان شرایطی داشتند که مهم ترنی آن مشخص شدن وضع بودجه باشگاه بود و ما نیز برنامه های خود را به ایشان ارائه دادیم. اما همکاری ما منوط به تعیین میان بودجه باشگاه و تزریق پول به تیم است که هنوز هیچ خبری از آن نشده است و هم ما و هم ایشان منتظر مشخص شدن وضعیت بودجه باشگاه هستیم.

کش شمس در خصوص اینکه شرایط منصوریان همانند شرایط سیروس پورموسوی است نیز اظهار داشت: ما با سیروس پورموسوی مذاکراتی داشتیم و ایشان نیز مطالباتی داشتند که به حق بود. اما با توجه به مشکلات مالی که صنعت نفت دارد و همچین زمان از درست رفته در نقل و انتقالات هر مربی که پای میز مذاکره بیاید ابتدا خواستار تامین منابع مالی و حفظ بازیکنان است و هر مربی جز این دو نیز بیایند به طور حتم همین ردخواست را از ما دارند. آقا پورموسوی و منصوریان نیز این خواسته را داشتند اما اول باید بودجه و منابع مالی تامین شود تا ما بر اساس منابع خود با مربیان و بازیکنان مدنظر مذاکره کنیم و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد هیچ چیز مشخص نیست.

سرپرست صنعت نفت در مورد مذاکره با مهدی رحمتی نیز گفت: این ها همه گمانه زنی و شایعه است و ما هیچ مذاکره ای با مهدی رحمتی نداشته ایم و تنها گزینه ما تاکنون علیرضا منصوریان و سیروس پورموسوی هستند. شاید در آینده با گزینه های دیگری مثل محهدی رحمتی صحبت کنیم ما تا الان هیچ تماس و دیداری با مهدی رحمتی نداشته ایم.

کی شمس در پایان گفت: از مدیران وزرات نفت و شخص وزیر و وزیر ورزش درخواست میکنم که هر چه زودتر به داد این تیم برسید. این تیم امید مردم یک شهر است و اگر قرار باشد به این منوال پیش برود شاهد متلاشی شدن صنعت نفت و سقوط این تیم خواهیم بود. وزیر ورزش قول های در برنامه تلویزیونی در خصوص رفع مشکلات تیم های نفتی از جمله صنعت نفت دادند. بسم الله اگر قصد کمک دارند بهتر است اکنون وارد صحنه شوند و پیش از اینکه دیر شود به وعده خود عمل کنند در غیر اینصورت باید شاهد از بین رفتن صنعت نفت باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز