خبرگزاری کار ایران

مددی:به اقیانوس مالی متصل نیستیم و توان درخواست ریگی را نداریم/ مجیدی نظری روی اسماعیلی و مطهری ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۹۵۷

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به اقیانوس مالی متصل نیستیم چون یا اسپانسر داریم یا ترانسفر می کنیم.

به گزارش ایلنا، احمد مددی درباره نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد: به اتفاق هیات مدیره و کادر فنی هم قسم شدیم در فصل نقل و انتقالات به گونه‌ای عمل کنیم که در مسابقات آسیایی و بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

مدیرعامل استقلال درباره رفتن قائدی و اینکه رقم بالایی را شما گرفته‌اید گفت: بله او را به شباب الاهلی ترانسفر کردیم. همان طور که می دانید راه های درآمدزایی باشگاه محدود است؛ اسپانسر یا فروش محصولات و کپی رایت نداریم. بلیت‌فروشی هم‌تعطیل است، شرایط حق پخش را هم می دانید بنابراین یک راه ترانسفر است که ما اقدام کردیم. عددی که بابت آن برای استقلال دریافت می‌کردیم قابل توجه است.

مددی در باره مذاکره با شیمبا خاطرنشان کرد: ما ۱۰ روزی است که با او مذاکره کردیم اگر مشکلی نباشد او را باید بازیکن استقلال بدانیم. فکر می‌کنم یکی دو روز آینده نتیجه نهایی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل تأخیر امضای قرارداد با قاسمی‌نژاد چه بود، گفت:او مشکل رضایت نامه داشت، عدد قابل توجه بود و به ما نمی‌خورد اما این بازیکن با باشگاه خود توافق و برای گرفتن رضایتنامه اقدام کرد که در نهایت قرارداد او با استقلال امضا شد.

مدیرعامل استقلال درباره مذاکره با اسدی گفت: ما صحبت‌هایی با او داشتیم اما هنوز نهایی نشده است.

مددی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا شما می توانید بازیکن خارجی بگیرید و مشکلی ندارید، عنوان کرد: خیر چون پرونده باز قطعی نداریم. دو پرونده داریم که هنوز نتیجه قطعی اعلام نشده است.

وی درباره مذاکره با دیگر بازیکن خارجی برای حضور در استقلال یادآور شد: ما با یک بازیکن شاغل در پرتغال هم در حال مذاکره هستیم که تا یکی دو روز آینده نهایی می‌شود. با توجه به بازیکنانی که می گیریم فکر نمی‌کنم خللی در خصوص نبود قائدی ایجاد شود.

وی درباره لیست تمدیدی‌ها، جذبی ها و خروجی‌های استقلال، عنوان کرد: حسینی رضاوند و یزدانی در لیست تمدیدی‌ها، قائدی، نادری، دیاباته و شجاعیان در لیست خروجی، حسین زاده، رضایی آقاسی، نیک نفس، قاسمی‌نژاد و آزادی در لیست جذب سرمربی بودند.

مدیرعامل استقلال درباره مذاکره با جعفر سلمانی گفت: ۹۰ درصد راه را رفته ایم،اگر اتفاق خاصی نیفتد او هم استقلالی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دستیار ایتالیایی که مجیدی می خواست چه شد خاطر نشان کرد: قرارداد ویرایش نهایی شد، ۳ روز پیش این قرارداد ارسال شده، منتظریم که ارسال کند و قرارداد امضا شود.

وی همچنین درباره وضعیت مالی استقلالی‌ها خاطرنشان کرد: جا دارد از مدیر عامل شرکت های وب تشکر کنم با نشستهایی که داشتیم آنها قول همکاری دادند. این که مشکل مالی نباشد این طور نیست اما باید مدیریت کنیم و کارها را پیش ببریم. در این فصل شرایط خاصی پیش آمد که برخی رقبا به نوعی حرکت کردند که ارقام بازیکنان بالا رفت و ما در جذب برخی بازیکنان دچار مشکل شدیم. ما به اقیانوس مالی متصل نیستیم؛ یا اسپانسر داریم یا ترانسفر. نه حواله خودرو داریم نه دلار، هرچه هست قرارداد است. سعی کردیم قرارداد پایه بگذاریم و مبلغی را بر اساس عملکرد ببینیم. به این طریق عدد پایه هم در نظر گرفته شد.

وی درباره اینکه آیا این روش موفقیت آمیز بود تصریح‌کرد: سخت بود چون رقبا اعدادی را پیشنهاد می دادند که در توانمان نبود اما اینجا استقلال است و هر کسی عرق دارد باید گذشت کند.

مددی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد درباره وضعیت اسماعیلی و مطهری گفت: این دو بازیکن در لیست تمدیدی ها نیستند، سرمربی تیم روی آنها نظری ندارد و احتمال جدایی آنها هست.مسعود ریگی هم رقم قرارادی پیشنهاد داده که ما توان پرداخت ان را نداریم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه مشکل کمپ حجازی چه مشکلی دارد که آنجا نمی روید خاطرنشان کرد: ما خیلی دوست داریم این کار را انجام دهیم اما تا سال ۱۴۰۰ این کمپ در اجاره بخش خصوصی است. یکی دو بار با شخصی که کمپ را اجاره کرده وارد مذاکره شدیم تا اقاله کنیم، نپذیرفت. باید منتظر شویم زمان اجاره به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز