خبرگزاری کار ایران

حمایت کارشناسان وزارت از حمید سجادی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۳۷۶

در شرایطی که رییس جمهور نفرات مدنظر خود را برای حضور در کابینه مشخص کرده، حمید سجادی گزینه جانشینی علی سلطانی فر در وزارت ورزش محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی قهرمان اسبق دو میدانی ایران اکنون از سوی ابراهیم رییسی به عنوان وزیر پیشنهادی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان معرفی شده و در انتظار رای اعتماد مجلس است.

کارشناسان عالی وزارت ورزش در بیانیه‌ای حمایت خود را از حمید سجادی اعلام کرده‌اند:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم کمیسیون فرهنگی ،اعضای محترم فراکسیون ورزش

با سلام و احترام خدمت شما وکلای محترم مردم همیشه در صحنه و انقلابی، اکنون که پس از سال ها انتظار، یکی از خواسته های بر حق کارکنان، کارشناسان و جامعه  ورزش کشور مبنی بر انتخاب یک فرد ورزشی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان از سوی ریاست محترم جمهور محقق و به آن  اهتمام ورزیده شد. بدین وسیله خالصانه از شما عزیزان خواستاریم که در آستانه جلسه رای اعتماد به وزرای محترم پیشنهادی با رای قاطع و بالای خود بر این مهم مهر تایید داشته و این انتخاب را با همکاری و همدلی خود محقق فرمایید. باشد که این اقدام ارزنده ی شما موجبات رشد و تعالی ورزش و باقیات الصالحات شما عزیزان و دعای خیر جامعه ی ورزش را در پی داشته باشد.

کارشناسان عالی وزارت ورزش و جوانان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز