خبرگزاری کار ایران

محمدی: تیم‌ ملی برای صعود به جام‌جهانی یکدل و منسجم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۹۹۷

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: دستیابی به موفقیت تیم ملی در گروی حمایت همه جانبه نهادهای سیاست‌گذار و پشتیبان مثل دولت سیزدهم و وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال و تیم ملی است.

به گزارش ایلنا، اکبر محمدی در خصوص شرایط تیم ملی و اقداماتی که جهت آماده‌سازی این تیم برای حضور در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی لازم است، گفت: خوشبختانه در چهار مسابقه آخر مرحله قبلی به خوبی شاهد آن بودیم که تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی یکدل و منسجم است. از کادرفنی، پشتیبانی و اجرایی تا بازیکنان همه و همه اهمیت صعود به جام جهانی را می دانند و البته که فوتبال ما هم پتانسیل حضور در رقابت های قطر 2022 را دارد.

وی‌ ادامه داد: یکی از تصمیمات خوب فدراسیون فوتبال برای تیم ملی، حمایت از ادامه حضور دراگان اسکوچیچ بود. این مربی با آگاهی و درک مناسب از وضعیت تیم ملی و بررسی شرایط حریفان آسیایی مربیگری موثری از خود به نمایش گذاشت. تغییر بعلاوه پیشرفت بازی به بازی در تیم ملی مشهود بود. رئیس فدراسیون فوتبال و تیم کاری او با شناسایی دغدغه های تیم ملی فرمول مناسبی برای موفقیت تعریف کردند. تزریق منابع مالی قابل توجه و پشتیبانی مناسب و ایجاد امکانات اردویی ایده‌آل در افزایش انگیزه کادر و بازیکنان تیم ملی در کوتاه مدت و زمان اندک حضور تیم جدید بسیار موثر بود.

مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد: فکر می‌کنم در دور برگشت مرحله اول مقدماتی جام جهانی یکی از کم دغدغه‌ترین اردوهای تیم ملی برگزار شد و خرسندی از وضعیت موجود را می‌شد در چهره اعضای تیم مشاهده کرد. قطعا مسئولان اجرایی تیم ملی و به خصوص آقای عزیزی خادم برای اردوهای بعدی تیم ملی نیز هر کاری از دستشان بر بیاید را انجام می‌دهند تا ایران دوباره در بام فوتبال آسیا قرار گیرد.

محمدی افزود: دنیا دیگر متوجه شده که تیم ملی ایران هدفش تنها صعود به جام جهانی نیست و برای رسیدن به مراحل بالاتر در این تورنمنت هم شانس دارد و این جاه طلبی مثبت بخصوص در همه ارکان مدیریتی و فنی تیم ملی مشهود است. اما دستیابی به این موفقیت ها در گروی حمایت همه جانبه نهادهای سیاست‌گذار و پشتیبان مثل دولت سیزدهم و وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال و تیم ملی است.

“بی تردید به تنهایی یک نفر در راس فدراسیون نمی‌تواند همه منابع مالی و معنوی را برای یک تیم که متعلق به تمام کشور است فراهم کند” وی ضمن بیان این جمله اظهار داشت: این اقدام مستلزم آن است که حمایت واقعی و موثر دستگاه های بالاتر را پشت سر خود احساس کند. اهمیت کمک های دولتی به تیم ملی فوتبال در مسیر رسیدن به جام جهانی غیر قابل انکار است. فوتبال یک پدیده جذاب برای همه دولتمردان در کشورها است. از گذشته شاهد این بودیم که کمک‌های زیادی از سوی دولت و سایر دستگاه‌ها برای موفقیت تیم ملی انجام شده است. دولت جدید جمهوری اسلامی ایران هم قطعا به فوتبال ملی علاقه‌مند است و شک ندارم هر کاری انجام می‌دهد تا تیم ایران با بهترین شرایط راهی مسابقات مقدماتی جام جهانی شود. من به عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتبال که مانند همه فوتبالدوستان آرزوی صعود به جام جهانی را دارد، امیدوارم با حضور وزیر جدید ورزش حمایت ها از فوتبال بیشتر شود.

وی با اشاره به موضوع میزبانی گفت: من فکر می‌کنم میزبانی در این مرحله حق ایران است. ما در کشورمان بارها نشان دادیم میزبان خوبی برای مسابقات اینچنینی هستیم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد. امیدوارم اینبار دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا ظلم ندادن میزبانی به تیم های ایرانی را برای تیم ملی فوتبال تکرار نکند تا بازیکنان و کادرفنی با دغدغه کمتری از نظر شرایط آب و هوایی و مسائل روانی به مصاف حریفان خود بروند و انشاالله با دست پر مسابقات را ترک کنند. الان زمان آن است که همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا تیم ملی ایران برای سومین بار متوالی به جام جهانی برسد. دیگر زمان انتقاد نیست و موقع همدلی فرا رسیده است. امیدوارم این اتفاقات در نهایت به سود تیم ملی باشد و روزهای خوبی را در آینده شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز