خبرگزاری کار ایران

آذری: این هفته خبر خوبی به طرفداران فولاد می‌دهیم/ فعلا باید به خانواده‌ام رسیدگی کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۲۲۵

مدیر عامل اسبق فولاد خوزستان گفت: در ارتباط با مسائل مالی باشگاه بعدا اقدام می‌کنیم و فکر می‌کنم تا دو الی 3 روز آینده بتوانیم یک خبر خوب به فولادی‌ها بدهیم.

سعید آذری مدیر عامل اسبق باشگاه فولاد خوزستان درخصوص قهرمانی جام حذفی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: قهرمانی جام حذفی حاصل یک کار گروهی بود. خداراشکر می‌کنم فولاد خوزستان برای اولین بار در تاریخ‌ توانست قهرمان جام حذفی شود. تراکتور با گرفتن مقام قهرمانی فولاد نتوانست به پلی آف راه پیدا کند و از طرف دیگر استقلال و سپاهان به مرحله پلی آف رفتند و مستقیما خود فولاد به جام باشگاه‌های آسیا صعود کرد و به همراه پرسپولیس 2 سهمیه مستقیم ایران شدند که خیلی جای خوشحالی دارد.

او ادامه داد: موضوعی که خیلی جای اهمیت دارد، شیرین شدن کام مردم خوزستان در این شرایط خیلی سخت در بی آبی و شیوع ویروس کرونا و شرایط اجتماعی بود. این قهرمانی باعث شد حداقل مردم خوزستان یکی دو روز دلشان شاد شود و این مسائل را برای مدت کوتاه فراموش کنند. ارزشمندترین هدیه‌ای که گرفتم خوشحالی مردم عزیز و محترم خوزستان بود. باید از آقای نکونام، بازیکنان، بچه‌های باشگاه و همچنین از مدیران محترم باشگاه فولاد و هواداران عزیز و رسانه‌ها هم تشکر کنم که در راه رسیدن به این موفقیت دوش به دوش ما مبارزه کردند. 

آذری درباره پیشنهادات اخیرش بعد از قهرمانی در جام حذفی گفت: همانطور که قبل از فینال جام حذفی مطرح کردم تنها مسئله‌ای که در حال حاضر برایم اهمیت دارد بودن در کنار خانواده‌ام است. باید به مسائل خانوادگی‌ام هم رسیدگی کنم. چند پیشنهاد خوب از باشگاه‌های مختلف دارم اما از همه آن‌ها عذر خواهی کردم چون باتوجه به اینکه باید به یک سری مسائل خانواده‌ام رسیدگی کنم حداقل تا دو الی 3 ماه آینده هیچ پیشنهادی را قبول نمی‌کنم تا  مسائل خانوادگی‌ام را انجام بدهم.

او در خصوص نقل و انتقالات باشگاه فولاد تصریح کرد:  حدود 10 روز پیش زمان آخرین نامه‌ای که CAS به ما داده بود. وکلای ایتالیایی ما پرسیدند اولویت اول ما باز کردن پنجره است یا گرفتن حق و حقوق که اعلام کردیم اولویت ما باز کردن پنجره نقل و انتقالات است. در ارتباط با مسائل مالی باشگاه بعدا اقدام می‌کنیم و فکر می‌کنم تا دو الی 3 روز آینده بتوانیم یک خبر خوب به فولادی‌ها بدهیم. وکلای ایتالیایی ما فوق العاده این کار را دنبال می‌کنند امیدوارم این اتفاق بیفتد. بعد از فینال جام حذفی یک جلسه تقریبا 20 دقیقه‌ای با آقای عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال در این زمینه داشتیم که امیدوارم اگر که در CAS هم به مشکل خوردیم باتوجه به اختیاراتی که ایشان در این زمینه دارند درخواست استیناف مجدد بدهند و بتوانند پنجره را باز کنند. 

سعید آذری در آخر خاطرنشان کرد: خداراشکر مردم شاد شدند، مهمترین اتفاقی بود که می‌توانست برای ما رقم بخورد. نتیجه دوسال مدیریت با قهرمانی جام حذفی فولاد، گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در یک مجموعه همچنین گرفتن دو سهمیه یک مقام سوم و مقام قهرمانی فکرمی‌کنم نتیجه خوبی باشد. خداراشکر می‌کنم که خداوند به من توفیق این را داد که بهترین همکاران را داشته باشم و بهترین بازیکنان، بهترین کادر و هواداران که خداوند همه این‌ها را به یک نفر نمی‌دهد که فکر می‌کنم توفیق یک کار گروهی بوده که برای آن بسیار شاکرم.

گفتگو از : محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز