خبرگزاری کار ایران

زنگ خطر برای استقلال: پیشنهاد گل گهر به حسینی!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۶۰۸

دروازه بان تیم استقلال تهران مورد توجه تیم گل گهر سیرجان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از فینال جام حذفی و نایب قهرمانی استقلال تهران با شکست مقابل فولاد خوزستان، اکنون نقل و انتقالات برای آبی پوشان به شکل جدی‌تری دنبال می‌‌شود و باشگاه برای تمدید قراردادها برنامه‌ریزی کرده اما در همین حین خیلی از بازیکنان این تیم مورد توجه سایر تیم‌ها یا تیم‌های خارجی قرار گرفته‌اند.

یکی از بازیکنان استقلال که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه تیم‌های متمول داخلی است، سید حسین حسینی خواهد بود. دروازه‌بان آبی پوشان که پس از عملکرد رو به افت فصل پیش موفق شد در رقابت با رشید مظاهری عملکرد مناسبی برای فصل اخیر داشته باشد تا اکنون مشتریان جدی برای جدایی او از این تیم تلاش کنند.

گل گهر یکی از تیم‌های لیگ برتری بسیار مشتاق همکاری با سیدحسین حسینی است. حسینی که فصل گذشته شایعات حضورش در تراکتور مطرح شده بود اکنون با پایان یافتن قراردادش به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود و از بابت رضایت‌نامه باشگاه راه دشواری ندارد که همین موجب سهولت انتقال او برای تیم‌های خواهان همکاری با این بازیکن است.

گل گهر سیرجان در فصل اخیر با حضور مهرداد بشاگردی و علیرضا حقیقی در لیگ برتر شرکت می‌کرد که روز گذشته مشخص شد حقیقی به عنوان یکی از خروجی‌های تابستانی لیگ این تیم را ترک کرده و باشگاه سیرجانی به جذب یک دروازه‌بان طراز اول نیاز مبرمی پیدا کرد.

در حالیکه فرهاد مجیدی اصرار به تمدید قرارداد بازیکنانش دارد و از طرفی دیگر مشکلات مالی فصل اخیر بازیکنان استقلال را آزرده خاطر کرده، باید دید حسینی برای این پیشنهاد از سوی گل گهر چه پاسخی خواهد داشت و او برای ادامه حضور در استقلال با وجود شایعات برای جدایی رشید مظاهری، شرایط را می‌پذیرد یا جدایی و ماجراجویی به سوی مقصد جدید انتخابش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز