خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک علی نژاد پس از طلای تاریخی سجاد گنج زاده

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۸۶۳

معاون توسعه ورزش‌قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب مدال طلای سجاد گنج زاده را وزن به اضافه 75 کیلوگرم کاراته المپیک توکیو تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام دکترمهدی علی نژاد به این شرح است:

بِسم الله الرحمن الرحیم

قهرمان دلاور و شایسته ایران زمین، جناب آقای سجاد گنج زاده، مبارزه های قابل تحسین در المپیک 2020 و کسب مدال تاریخی طلا را صمیمانه به شما، جامعه ورزش و اهالی کاراته ایران تبریک میگویم.

بی تردید این موفقیت تاریخی در نخستین حضور کاراته در المپیک، ثمره نیم قرن تلاش و ممارست در راستای توسعه کاراته کشور است؛ تلاشی که نتایج آن طی ۱۵ سال اخیر در عرصه های بین المللی، کاراته ایران را بعنوان یکی از قدرتهای جهان مطرح ساخته است.

اینک با مدال طلای شما در آوردگاه بزرگ المپیک، نام کاراته در کنار کشتی، وزنه برداری، تکواندو، دو و میدانی و تیراندازی، بعنوان ششمین رشته مدال آور، در کتابچه تاریخ ایران در المپیک به ثبت رسیده است.

از خداوند متعال توفیق روز افزون شما و ادامه پیروزی های کاراته را در میادین جهانی خواستار و امیوارم همچنان در مسیر افتخارآفرینی برای ایران اسلامی، سربلند باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز