خبرگزاری کار ایران

هروی: ثبات و همدلی باعث موفقیت کاراته شد / گنج زاده با غیرت طلا گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۸۵۷

سرمربی تیم ملی کاراته درمورد قهرمانی سجاد گنج زاده گفت: با شرایط خاصی به توکیو رسیدیم و خداراشکر آنچه که لایقش بودیم، رسیدیم.

به گزارش ایلنا، شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته پس از کسب مدال طلای سجاد گنج زاده گفت: کاراته به کمترین حقش که کسی مدال طلا بود، رسید. خانم عباسعلی هم خوب مبارزه کرد و حیف شد به مدال نرسید. با شرایط خاصی به توکیو رسیدیم و خداراشکر آنچه که لایقش بودیم، رسیدیم. خدا را واقعا حسش کردم و خدا خواست که ما طلایی شوم.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سجاد واقعا آسیب دیدگی سختی داشت. یک ماه پیش پایش شکست و ۱۰ روز پیش در آخرین تمرین کف دستش شکست و با غیرت در این مسابقات شرکت کرد. این آسیب دیدگی ها انگیزه وی را بیشتر کرد.

هروی گفت: باید از پورشیب تشکر کنم که واقعا به ما کمک کرد و دستش را می‌بوسم و حقش این بود که در این مسابقات حضور داشته باشد. همدلی باعث موفقیت کاراته بود. باید از کادرم تشکر کنم که واقعا شبانه روز تلاش کردند. سجاد هم واقعا تلاش کرد و طلایی شد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: جا دارد از رییس فدراسیون و وزارت ورزش و کمیته تشکر کنم که هر آن چیزی که خواستیم در اختیار ما قرار دارند و ما هم با کسب مدال طلا جواب زحمات آنها را دادیم و شرمنده مردم نشدیم. اگر بهمن هم بود حتما طلا می‌گرفت و چیزی کم نداشت. برخی چیزها دست ما نیست و هر اتفاقی بیفتد ما بازهم شاکر هستیم و حتما حکمتی داشته است. ثبات و همدلی باعث موفقیت کاراته شد. من ۶ سال سرمربی تیم ملی هستم و با همدلی توانستیم به قولی که داده بودیم، برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز