خبرگزاری کار ایران

سعید صفرزاده: از نظر مردم کسب رتبه ۳۵ بین ۳۹ نفر نتیجه خوبی نیست/ اول از رسانه‌ها دلگیر بودم اما باز هم از همه‌شان تشکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۳۲۴

دوچرخه سوار المپین کشورمان گفت: من به عذر خواهی نیاز ندارم اما زمانی که اسم من زیر نویس می‌شود که 15 میلیارد هزینه و به خط پایان نرسید ذهنیت مردم را نسبت به من ورزشکار بهم می‌زنند و ورزش کشورمان زیر سوال می‌رود.

سعید صفرزاده نماینده دوچرخه سواری کاروان ایران در المپیک توکیو در گفتگو با ایلنا در خصوص مسابقه آخرش اظهار داشت: مسابقه آخر تایم تریل انفرادی با حضور 39 ورزشکار و به مسافت 44کیلومتر و 200متر بود که برگزیده بهترین تایم تریل های دنیا بود. رشته تایم تریل کاملا تخصصی و تکنیکی همچنین تجهیزات محور هست که و چون انفرادی هست هر نفر یک مسیری را تعیین شده را می‌رودو بازمیگردد. هر ورزشکاری در کمترین تایم مسیر را برود نتیجه بهتری کسب کرده و بین 39 نفر توانستم رتبه 35 ام را کسب کنم.

صفرزاده در ادامه افزود: نتیجه خوبی بود چرا که از قاره آسیا فقط دونفر توانستند جواز حضور بگیرند که یک نفر از قزاقستان  که در تیم حرفه ایی بازی می‌کند و دربهترین حالت‌اش وبا آمادگی بسیار بالا سی و دوم شدند. و من سی و پنجم چون تجهیزات محور هست ما نسبت به شرایط کشورمان خیلی عقب هستیم و باید بگویم در رشته تایم تریل تگهیزات حرف اول را می‌زند، خیلی تاثیر گزار هست. نسبت به تجهیزاتم و شرایطم نتیجه خیلی خوبی بود برای من خودم رضایت دارم و اشخاصی که در سطح حرفه‌ایی هستند هم رضایت دارند اما از نگاه عموم کسب رتبه سی و پنجم از بین 39 نفر رضایت بخش نیست.

دوچرخه سوار المپین کشورمان درباره پیشنهاد از کشورهای دیگه توضیح داد: قبل از کرونا در دو سال اخیر در تیم چین بازی می‌کردم. بعد از کرونا بازگشتم به ایران به دلیل شیوع بیماری و در حال حاظر با تیم قبلی ام مرتب در تماس هستیم و منتظریم در مسابقات آسیا اجازه شرکت صادر شود، و دوباره با آنها خواهم بود. پیشنهاد جدید ممکن اتفاق بیافتد چون برای یک آسیایی قطعا پیشنهاد پیش می‌آید.

وی در ادامه درباره اتفاقات اخیر تصریح کرد: من اول از رسانه دلگیر بودم اما باز هم از همین رسانه تشکر می‌کنم و اینکه فدراسیون دوچرخه سواری یک پست در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد مبنی بر اینکه آقای پویا اسدیان باید بابت ادبیات بسیار بد و حمایت 15 میلیاردی که وجود نداشته و ایشان از خودشان بیان کردند باید ازجامعه دوچرخه سواری ، سعید صفرزاده و آقای پراش عذر خواهی کنند.

وی افزود: من به عذر خواهی نیاز ندارم اما زمانی که اسم من زیر نویس می‌شود که 15 میلیارد هزینه و به خط پایان نرسید  ذهنیت مردم را نسبت به من ورزشکار بهم می‌زنند و ورزش کشورمان زیر سوال می‌رود و فقط من شاکی نیستم ورزشکاران حرفه ایی هم شاکی‌اند. ما ادعا داریم کشور مسلمانی هستیم اما یک ورزشکار حرفه ایی را با حرف هایمان سرکوب می‌کنیم واین دور از انسانیت است.

وی ادامه داد: من قرار داد یک ساله بسته بودم با چین تا یکسال برایشان رکاب بزنم بازی اول زمین خوردم و مهره ی دو ستون فقراتم شکست جراحی شدم و قراردادم را تمام و کمال پرداخت کردند علاوه بر اینکه جایزه ایی که در آن مسابقه کسب کردند را تقسیم بر 6 کردند و به من هم جایزه دادن و یک ماه بعد به ایران آمدم آنها ادعای مسلمانی ندارند اما در حق من بدی نکردند امیدوارم یاد بگیریم به دیگران بدی نکنیم حتی با زبان‌مان.

صفرزاده در خصوص برنامه هایش پس از بازگشت به ایران گفت: دو الی 3 روز استراحت می‌کنم و بعد از آن تمرینات را آغاز می‌کنم. با توجه به اینکه مسابقات آسیایی لغو شده است و برنامه لیگ ایران هم تا کنون چیزی اعلام نکرده‌اند اما تمرین می‌کنم  و آمادگی ام را در سطح مطلوب حفظ می‌کنم.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز