خبرگزاری کار ایران

فرهاد - محرم؛ اولین نبردِ بیرون از زمین در حساس‌ترین شرایط

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۱۱۵

کاپیتان‌های سابق استقلال و سپاهان حالا به عنوان سرمربی برای اولین بار رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر باید روز جمعه در ورزشگاه آزادی از سپاهان اصفهان میزبانی کند. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که روی کاغذ این دیدار برای آبی‌های پایتخت و میزبان مسابقه اهمیت چندانی ندارد چرا که جایگاه این تیم در رتبه سوم جدول تثبیت شده است و نتیجه بازی تاثیری در رتبه این تیم در پایان فصل نخواهد داشت.

از سوی دیگر سپاهانی‌ها در حساس‌ترین شرایط به مصاف استقلال می‌روند و در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که باید از آخرین امیدهایشان برای گرفتن جایگاه پرسپولیس در صدر جدول استفاده کنند و در کنار اینکه نیاز به 3 امتیاز این دیدار دارند، باید چشم امیدشان به تهران و جایی باشد که مهدی تارتار و شاگردانش برابر قرمزهای پایتخت قرار می‌گیرند و اگر در این دیدار پیکان موفق به کسب پیروزی شود آنگاه مسیر قهرمانی سپاهان با بردن استقلال هموار خواهد شد. اتفاقی که البته روی کاغذ خیلی بعید به نظر می‌رسد و اهالی فوتبال هم احتمال زیادی به وقوع آن نمی‌دهند.

یکی از نکات جذاب این دیدار، تقابل نویدکیا و مجیدی به عنوان سرمربیان دو تیم است که برای نخستین بار اتفاق می‌افتد. محرم نویدکیا سال‌ها بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر بازو بسته و از ابتدای فصل جاری برای نخستین بار سرمربی تیم سپاهان شده است و هدایت این تیم را بر عهده دارد.

فرهاد مجیدی هم که سابقه زیادی در بستن بازوبند کاپیتانی استقلال را دارد در سه مقطع مختلف در نیم فصل دوم هدایت استقلال را عهده دار بوده و از زمانی که نویدکیا سرمربی سپاهان شده با او روبرو نشده است و دیدار این هفته اولین تقابل آنها به عنوان سرمربیان دو تیم است.

فرهاد مجیدی تا کنون سه بار دروازه سپاهان را باز کرده و محرم نویدکیا هم 5 گل به استقلال زده است.

این دو نفر چند باری هم به عنوان کاپیتان‌های استقلال و سپاهان در دیدارهای رو در رو مقابل هم بازی کرده‌اند و نخستین تقابل آنها در لباس جدید در نوع خودش جذاب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز