خبرگزاری کار ایران

محسن آذرباد: استقلال قهرمان جام حذفی است/ امبدوارم مقابل ذوب آهن پیروز شویم و رته بهتری در جدول بدست آوریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۳۸۲

محسن آذرباد هافبک مس رفسنجان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را مقابل ذوب آهن کسب کنیم و 3 امتیاز حساس بازی را بدست آوریم.

محسن آذرباد هافبک مس رفسنجان درباره عملکردشان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما از قبل می‌دانستیم برنامه مان چیست و تمام نکاتی که آقای ربیعی گفتند را توانستیم در بازی پیاده کنیم که خداراشکر 3 امتیاز را کسب کردیم.

آذرباد در خصوص موقعیت های گلزنی مقابل صنعت نفت افزود: ما خیلی موقعیت های گلزنی داشتیم و از دست دادیم می‌توانستیم نتیجه خیلی بهتری را کسب کنیم اما مهم 3 امتیاز بود که بدست آوردیم. و در دقایق پایانی متاسفانه دروازه مان باز شد. ضربات ایستگاهی تعیین کننده هستند در فوتبال ایران و متاسفانه با ضربه ایستگاهی گل خوردیم و دیگر فرصت گلزنی نداشتیم.

 وی در خصوص بازی بعد مقابل ذوب آهن گفت: طبق برنامه ایی که داریم باید  پیروز شویم تا رتبه بهتری در جدول بدست آوریم. و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب، جوانمردانه و همراه با 3 امتیاز را رقم بزنیم.

هافبک مس رفسنجان درباره پیش بیی قهرمان جام حذفی بیان کرد: احساس می‌کنم استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز