خبرگزاری کار ایران

علی آقا میرزایی: رسیدن به مسابقات المپیک هدف 14 /15 ساله من بود/ هدفم قرار گرفتن جزو 8 تیم برتر مسابقات المپیک و فینالA هست

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۳۵۷

علی آقامیرزایی قایقران المپین گفت: حدود 8ماه به صورت کاملا انفرادی تمریناتم را خارج از اردوانجام می‌دادم،رسیدن به مسابقات المپیک هدف 14 /15 ساله من بود که شبانه روز سخت تمرین کردم.

علی آقامیرزایی قهرمان قایقرانی و نماینده کاروان ایران در المپیک  توکیو در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: بعد از مسابقات آسیایی تایلند از اول خرداد ماه 8 هفته اردوی پر فشار را پشت سر گذاشتم و با توجه به برنامه هایی که آقای ایرج اقلیمی مربی تیم ملی چیده بودند توانستم رکوردهای خیلی خوبی بدست آورم در روزهای اخر و آمادگی نسبتا خوبی دارم و امیدوارم روز مسابقه با نتیجه خوب دل همه را شاد کنم. از لحاظ شرایط قبل از مسابقات ما از فروردین ماه سال گذشته همه اردوها لغو شد و قرار بود ما به مسابقات آسیایی برویم برای کسب سهمیه که ما همه بچه‌های تیم به خانه بازگشتیم و تمرینات را در خانه انجام دادیم. در شهر خودم بندر انزلی به صورت انفرادی تمرین می‌کردم و آقای اقلیمی برنامه ها را صورت آنلاین به من می‌دادند و در قرنطینه به تنهایی تمرین می‌کردم. خداراشکر انزلی شرایط آبی خوبی داره و اکثر قایقرانا در تالاب پارو می‌زنند من از هر جایی می‌توانستم قایقم را به تالاب می‌انداختم  تمریناتم را انجام می‌دادم. آنالیز وبازخوردم را به مربی‌ام گزارش می‌دادم تا آبان ماه حدود 8ماه به صورت کاملا انفرادی تمریناتم را خارج از اردوانجام می‌دادم.

وی در ادامه افزود: آقای سهرابیان رئیس محترم فدراسیون قایقرانی تا جایی که توانستند کمک کردند و به من یک قایق دادند و از تهران به انزلی بردم که بتوانم آنجا تمرین کنم. تمرینات دو، بدنسازی وشنا را باز به تنهایی انجام دادم و تا جایی که توانستم شرایطم را حفظ کردم. تا آذرماه که اردو ها به‌صورت متمرکز دوماه در انزلی و ادامه اردو در تهران تا روز اعزام به مسابقات آسیایی تایلند برگزار شد. خداراشکر با تمام سختی هایی که در روزهای سخت کرونا داشتم توانستم در مسابقات آسیایی سهمیه المپیک را کسب کنم و بعد از مسابقات آسیایی حمایت های خوبی صورت گرفت به خصوص اداره کل ورزش و جوانان استان خودم و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از لحاظ  اقتصادی و اهدائ جوایز خیلی خوب حمایت کردند و باعث شد از لحاظ ذهنی خستگی ما رفع شود.

آقا میرزایی در ادامه گفت: با شروع اردوهای خرداد ماه آقای سهرابیان شرایط خیلی خوبی را مهیا کردند از لحاظ اسکان و تغذیه بهترین ها را برای‌مان فراهم کردند. فیزیوتراپیست در اختیار من قراردادند و تمام وقت آقای حسین حبیبی که یکی از فیزوتراپیست های خوش نام هستند کنارم حضور داشتند. بعد از آن آقای مجتبی تاج روانشناس هم آوردند آقای مجتبی تاج که از کاراموزهای آقای دکترحمزه هستند. خداراشکر یک تیم حرفه ایی را داشتیم و شرایط مهیا بود که بتوانم نتیجه خوب در المپیک کسب کنم.

آقا میرزایی در خصوص هدفش بیان کرد: هدف من کسب بهتربن نتیجه و قرار گرفتن جزو 8 تیم برتر المپیک باشم درواقع جزو فینالA مسابقات باشم که برای اولین بار در تاریخ قایقرانی ایران اتفاق می‌افتد تمام تلاشم را می‌کنم به این نتیجه دست پیدا کنم.

قهرمان قایقرانی کشورمان درآخر خاطر نشان کرد: رسیدن به مسابقات المپیک هدف 14 /15 ساله من بود که شبانه روز سخت تمرین کردم و در این راه خیلی ها کمکم کردند از جمله مهدی زعیدی  و محمود ساویس همچنین آقای محمود مرتضوی و ایرج اقلیمی مربی خوبم، خانوادم که همیشه همراهم بودند از تک تک‌شان تشکر می‌کنم. امیدوارم همانطور که با کسب سهمیه المپیک در شرایط سخت کرونا دل مردم عزیز کشورم را شاد کردم با نتیجه خوب نماینده شایسته کشورمان باشم و مردم کشورم راخوشحال کنم.

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز