خبرگزاری کار ایران

ملی پوش تیراندازی جانبازان و معلولین:

بدون نگرانی و با انگیزه زیاد منتظر پارالمپیک توکیو هستم / بازدید مسئولین در افزایش روحیه ملی پوشان موثر است / دریافت حکم سفیر مبارزه با مواد مخدر از وزیر ورزش افتخار بزرگی بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۷۹۲

جوانمردی گفت: منتظر برگزاری بازی های پارالمپیک هستم تا بعد از پنج سال بتوانم در این میدان بزرگ برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

به گزارش ایلنا، ساره جوانمردی ملی پوش تیراندازی کشورمان در گفتگو با  فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی در اردوها داریم و زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات ما در حال انجام است. با توجه به اینکه به رقابت های پارالمپیک نزدیک می شویم با تصمیم سرمربی تمرینات مان به گونه ای تغییر کرده که ما به حداکثر آمادگی مان برسیم.

وی ادامه داد: امیدوارم که با عنایت خداوند بتوانیم با نهایت آمادگی در رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حاضر شویم و با ثبت بهترین رکوردها، برای کشورمان با کسب مدال های خوشرنگ افتخار آفرینی کنیم و حمایت های مسئولین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون را به بهترین شکل جبران نماییم.

 

حضور و بازدید مسئولین در افزایش روحیه ملی پوشان موثر است

جوانمردی افزود: حضور و بازدید وزیر ورزش و دکتر علی نژاد و دیگر مسئولین از تمرینات تیم های ملی در افزایش روحیه و انگیزه ملی پوشان بسیار موثر است و ما خوشحال شدیم که از تمرینات بازدید کردند.

دریافت حکم سفیر مبارزه با مواد مخدر از وزیر ورزش افتخار بزرگی است

دارنده مدال طلای پارالمپیک عنوان کرد: دریافت حکم سفیر ورزشی مبارزه با مواد مخدر از وزیر ورزش برای من افتخار بزرگی بود. پیش از این در استان فارس به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر انتخاب شده بودم و در جلسات متعددی در این راستا حضور داشتم و تلاشم بر این بود تا در استان خودم در این زمینه مثمر ثمر باشم.

وی تصریح کرد: اکنون با وجود این حکم کار مسئولیت برای من سنگین تر از گذشته شده است و امیدوارم بتوانم قدم موثری در این زمینه برای مردم کشورم بردارم.

ملی پوش تیراندازی اظهار داشت: پیش از شروع اردوهای تیم ملی به صورت متمرکز، به شدت نگران شیوع بیماری کرونا و وقفه ایجاد شده برای بازی های پارالمپیک و اردوها بودم. این نگرانی با آغاز اردوهای متمرکز و تمرینات خوب و حضور در رقابت های العین از بین رفت.

 

بدون هیچ نگرانی و با انگیزه زیاد منتظر پارالمپیک توکیو هستم

وی بیان کرد: اکنون به شدت منتظر برگزاری بازی های پارالمپیک هستم تا بعد از پنج سال انتظار بتوانم در این میدان بزرگ برای کشورم افتخار آفرینی کنم. ما ورزشکاران زندگی مان را کنار می گذاریم تا در ورزش به اهدافمان دست پیدا کنیم. امیدوارم که این رویداد به خوبی برگزار شود و انتظارها به پایان برسد.

جوانمردی عنوان کرد: بدون هیچ نگرانی و با انگیزه زیاد منتظر برگزاری پارالمپیک هستم تا توکیو را با مدال خوشرنگی مانند ریو تجربه کنم.

ملی پوش تیراندازی در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمیپک و فدراسیون که شرایط را برای ما و دیگر تیم های اعزامی به توکیو فراهم کردند تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز