خبرگزاری کار ایران

مربی ذوب آهن اصفهان: تیم ما خیلی استرس داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۸۹۲

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در بازی با سپاهان فشار زیادی روی بازیکنان ما بود و استرس زیادی در این بازی داشتند که به شکست منجر شد.

به گزارش ایلنا، حسن استکی شامگاه یکشنبه بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری افزود: استرس زیادی بازیکنان در روند کیفی تیم ما در این بازی تاثیر داشت و باعث شد درست عمل نکنیم.

وی با ابراز شرمندگی از هواداران ذوب آهن به دلیل حمایتشان از این تیم افزود: در این دیدار بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و موقعیت‌های خوب زیادی داشتیم  که تبدیل به گل نشد.

وی اظهار داشت: تیم ما ۲ گل در دقایقی که باید تمرکز داشته باشد خورد که باعث شد که بهم بریزیم و نتوانیم به درستی به وظایفان عمل کنیم.

استکی گفت: این موضوع به دلیل استرس زیاد تیم بود و حتی وحید محمد زاده که پنالتی زن خوب ماست به دلیل استرس توپش گل نشد و این فرصت خوب نیز سوخت.

وی تصریح کرد: از این که همه تیم‌ها که در لیگ بازی جوانمردانه انجام می‌دهند راضی هستیم و انشاالله هفته آخر بازی خوبی ارائه می‌دهیم و در لیگ برتر ماندگار خواهیم بود.

استکی افزود: از روز اول می‌خواستیم تیم ذوب آهن در لیگ برتربماند ، به کارمان زحمت و تلاش بازیکنان اعتقاد داریم و هفته آینده نتیجه خوبی خواهیم گرفت و در لیگ ماندگار خواهیم شد.

 شهرآورد اصفهان بین تیم های فوتبال سپاهان وذوب آهن اصفهان ساعت ۲۱ و ۱۵  دقیقه یکشنبه شب از هفته بیست و نهم لیگ برتر درورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزارشد و در پایان این دیدار سپاهان با نتیجه ۲ بر صفر  پیرور میدان شد.

با این دیدار سپاهان با ۶۲ امتیاز در مکان دوم  و تیم ذوب آهن نیز با ۲۶ امتیازدر رتبه چهاردهم لیگ برترباقی ماندند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز